دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

عابدینی: دلیلی نداشت به فدراسیون بروم/ کی روش هماهنگ کند تا جلسه بگذاریم/ ضعف ببینم بازهم انتقاد می‌کنم

سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش رئیس من نیست که با درخواست او به فدراسیون بروم.
کد خبر : 129455

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیغ انتقادات کارلوس کی‌روش این بار امیر عابدینی را نشانه رفته است. او دیروز صحبت‌های جنجالی علیه عابدینی مطرح کرد و ساعت‌ها در فدراسیون فوتبال نشست تا سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال را ببیند و با وی مشاجره جدی داشته باشد. کی‌روش به وضوح اعلام کرد که نشسته است تا عابدینی بیاید و او را اخراج کند و با نیامدن وی گفت که عابدینی شهامت ندارد.


امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اینکه ریشه اختلاف کی‌روش با وی چیست و چرا این بار سرمربی تیم ملی فوتبال با او درگیر شده است، گفت: «وقتی شما حرف حق را بزنی به طور حتم به طرف مقابل برمی‌خورد. کی روش از این ناراحت است که چرا من واقعیت را گفتم. از زمانی که او سرمربی تیم ملی شده است هربار بنا به دلایلی بهانه می‌گیرد و علیه همه صحبت می‌کند. کی‌روش تا به حال چندین بار اعلام کرده که ادامه همکاری با تیم ملی برایش میسر نیست چون انتظاراتش برآورده نشده است. من هم در جواب این رفتار او گفتم که آقای کی‌روش تکلیف را روشن کند.»


او یادآور شد: «ما بارها در زمانی که امکانات موردنظر سرمربی تیم ملی فراهم نشده بود سعی کردیم تا سریعا کمبودهایی که وجود دارد را برطرف کنیم. از زمین چمن تمرینی تیم ملی بگیر تا لباس‌هایی که کیفیت خوبی نداشت. ما از کجا می‌دانستیم که جیووا بدعهدی می‌کند و لباس‌های بی‌کیفیتی را می‌دهد. با این حال بلافاصله با آدیداس وارد قرارداد شدیم و خسارت دادیم. مشکل پروازهای تیم ملی را حل کردیم. حقوق‌ها و پاداش‌ها را سعی کردیم به موقع بدهیم و اگر تاخیری افتاد هم در موعد پرداخت به نحوی آن را جبران کردیم. حالا با بدشانسی مواجه شدیم و با مرگ پادشاه تایلند بازی دوستانه با این کشور لغو شد. بعد از آن قرار شد با عراق بازی کنیم که سرمربی این تیم نخواست. ما باز هم تلاش‌مان را متوقف نکردیم و به‌دنبال پیدا کردن تیمی برای دیدار دوستانه پیش از بازی با سوریه هستیم. ولی باید بتوانیم در تعاملات خود تیمی را پیدا کنیم که شرایط بازی با ما را داشته باشد. آن‌وقت در چنین شرایطی باید سرمربی تیم ملی همه تلاش‌های ما را نادیده بگیرد. یعنی کی‌روش همه موفقیت‌هایی که تا اینجا ثبت کرده را به تنهایی به‌دست آورده و در شکست‌ها ما مقصر هستیم؟»


رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که کی‌روش رسما اعلام کرده که در فدراسیون منتظر اوست و وی چرا نرفته آن هم در شرایطی که قطعا این خبر از طریق رسانه‌‌ها به اطلاع او رسیده است، تصریح کرد: «تا آنجایی که می‌دانم رئیس من مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال است و وی از من نخواست که به فدراسیون بروم. من زیر دست کی‌روش کار نمی کنم که او بخواهد مرا به فدراسیون بکشاند و با من جلسه‌ای بگذارد. با این حال اگر وی قصد دارد با من دیداری داشته باشد از طریق پیروانی سرپرست تیم ملی موضوع را به من اطلاع می‌داد و آن وقت من رئیس فدراسیون را در جریان قرار می‌دادم و سپس به دیدار وی می‌رفتم. می‌توانست به موبایل من زنگ بزند و از طریق مترجمش با همدیگر صحبت کنیم. این حرکت او هرچه بود، دعوت از من به فدراسیون نبود. دلیلی نداشت به فدراسیون بروم.»


عابدینی خاطرنشان کرد: «من بعد از این هم اگر ضعفی ببینم انتقاد خواهم کرد. راه من در فوتبال سازندگی بوده و بعد از این هم خواهد بود. من هیچ‌وقت علیه کی‌روش مصاحبه نکرده‌ام و الان هم این صحبت‌های من در مواجهه با او نیست. سرمربی تیم ملی صحبت‌هایی درباره من انجام داده بود که لازم بود مسائل روشن شود تا فردا روز توقف تیم ملی بر گردن من نیفتد. کی‌روش اگر حقوق خودش را نگرفته این مسئله تقصیر من نیست. ولی او می‌توانست به جای مصاحبه علیه من و برخی دیگر به صورت قانونی عمل کند و با نوشتن نامه‌ای درخواست کند حقوق معوقه‌اش پرداخت شود. امیدوارم که بعد از این شاهد مشکلاتی نباشیم که ناچار شویم جواب همدیگر را بدهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته