دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1395 - 10:22
گروه هنری و پژوهشی دگره با حمایت مکتب تهران برگزار می‌کند:

«دیدار متن» با مهرداد فلاح و محمد آزرم

آخرین شب از شب‌های «دیدار با متن» در مکتب تهران به محمد آزرم و شعرخوانی او اختصاص خواهد یافت.
کد خبر : 129306

به گزارش گروه فرهنگی آنا، ششمین نشست «دیدار متن» اختصاص دارد به شعرخوانی مهرداد فلاح و اجرای بخش‌هایی از «چهارجوابی‌ها» توسط گروه دگره اختصاص خواهد داشت. این نشست پنجشنبه 6 آبان‌ماه از ساعت 20 در موسه مکتب تهران برگزار می‌شود.


اما آخرین نشست «دیدار با متن» با حضور محمد آزرم همراه خواهد بود. او در این جلسه که جمعه 7 آبان ماه ۱۳۹۵ برپا می‌شود، بخشی از کتاب شعر هیاکل را می‌خواند و گروه «دگره» شعرهایی از کتاب «هوم» را خواهند خواند.


گروه پژوهشی دگره در پی اجرای نمایش‌هایی با رویکرد به «زبان» و «متن» و علاقه به ادبیات پیشرو بر آن شد ادبیات را به تماشا بنشیند.


اولین تمرکز دگره برای نزدیک‌کردن متن ادبی و اجرا بر شعرهای زبان‌محور بود که حاصل گفت‌وگو با شاعران دربارۀ متن‌هایی از آن دست بود که به نمایش نزدیک می‌شوند و می‌توان در یک نشست کافه‌ای به تماشای خواندنشان نشست.


نشست‌های پیش رو با اجرای نمایش زبان‌محور و پژوهشی، به نام «سه‌زبانه»، همراه است که به مرور شعر تجربه‌گرا و زبان‌محور در قالب دیدار با شاعران پیشرو و تجربه گرا می‌پردازد. شنیدن و خواندن شعر شاعرانی که اشتراکشان در این است که کار ادبی جدی خود را در دهۀ هفتاد آغاز کرده‌اند.


این نشست‌ها در ساعت 20:00 در موسسه مکتب تهران واقع در خیابان کریم‌خان‌زند،خیابان شهید عضدی(آبان جنوبی)، کوچه کیوان، شماره 8 برگزار می‌شود.


حضور دراین جلسات برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.


انتهای پیام/

برچسب ها: محمد آزرم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته