دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پورموسوی: ازجدال با ذوب‌آهن 3 امتیاز می‌خواهیم/ از استقلال خوزستان جدا می‌شوم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: فقط به عشق هواداران استقلال خوزستان تا بعد از بازی با ذوب‌آهن می‌مانم. بعد از آن برای حفظ آبروی خودم هم که شده باید بروم.
کد خبر : 129293

سیروس پورموسوی در خصوص دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن، به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «ذوب‌آهن در این چند سال تیم خیلی خوبی بوده است. بازی سختی با این تیم داریم. تغییر کادر فنی ذوب‌آهن به طور حتم تاثیر زیادی روی بازیکنان این تیم گذاشته و آنها نسبت به ابتدای فصل منسجم تر بازی می کنند. امیدوارم بتوانیم بازی این تیم آماده را کنترل کنیم.»


وی ادامه داد: «ما 100 درصد برای بردن به مصاف ذوب‌آهن می رویم. درست است که این بازی در خانه حریف است اما ما برای آنکه روند رو به رشد خودمان را حفظ کنیم باید در اصفهان برنده باشیم. البته قبول داریم که ذوب‌آهن هم برای پیروزی بازی خواهد کرد و در کل امیدوارم که بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم.»


سرمربی استقلال خوزستان با تاکید بر اینکه بعد از بازی فردا با ذوب‌آهن از هدایت تیمش کنار خواهد رفت، بیان داشت: «متاسفانه ما بعد از قهرمانی که در فصل گذشته لیگ برتر به دست آوردیم، خیلی زود به باد فراموشی سپرده شدیم. مشکلات مالی تیم فراوان است و اصلا شرایط خوبی نداریم. من در این 6 ماهی که از قهرمانی مان گذشته با هزار مصیبت موفق شدم بازیکنان تیم را از لحاظ روحی حفظ کنم و آنها را برای جدال با حریفان آماده نگه دارم. اما آنها هم حق دارند چون زحمت می کشند و باید به پول خود برسند. مگر می توان بدون درآمد زندگی کرد.»


او خاطرنشان کرد: «چند وقت دیگر ما باید به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا به مصاف حریفان خود برویم. تمامی رقبای ما تا بن دندان مسلح هستند و تیم ما با شرایط روحی بدی که با وضع بد مالی باشگاه برای خود پیدا می کند به طور حتم 5 گل در هر بازی می خورد. خوب من نمی خواهم سرمربی تیمی باشم که در آسیا باعث آبروریزی ایران می شود.»


پورموسوی افزود: «باشگاه استقلال خوزستان زیر نظر گروه ملی اهواز بود و بعد از مشکلات مالی که با آن مواجه شد به بانک ملی واگذار شد. وقتی بزرگترین بانک ایران هیچ هزینه ای برای تیم خود نمی کند و ما در شرایط بغرنجی قرار گرفته ایم، مسلما نمیتوان نتیجه موردنظر را گرفت و من هم برای همین مسائل است که می روم تا سهمی در ناکامی های آینده نداشته باشم.»


او یادآور شد: «مردم خوزستان با تیم استقلال خوزستان زندگی می کنند. آنها خیلی خوشحال می شوند وقتی پرسپولیس آماده برابر بازیکنان جوان و بی ادعای شهرشان به لطف اشتباهات غیرعمد داوری بازنده نمی شود. استقلال خوزستان پارسال قهرمان شد و امسال هم اگر حمایت مالی لازم از باشگاه صورت می گرفت باز هم این بخت را داشت که در میان مدعیان قهرمانی قرار بگیرد اما وقتی حمایت نمی کنند هیچ شانسی نیست.»


پورموسوی تصریح کرد: «من فقط به عشق هواداران استقلال خوزستان تا بعد از بازی با ذوب‌آهن می‌مانم. بعد از آن برای حفظ آبروی خودم هم که شده باید بروم. چون حمایت نمی شویم و اگرچه هنوز فرصت هست که برای قهرمانی بجنگیم اما چون می دانم که حمایتی در آینده هم نخواهد بود و مشکلات مالی بیشتر هم می شود از استقلال می روم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب