دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قنبرپور: امیدهای پرسپولیس به بزرگسالان اضافه می‌شوند/ طاهری پاداش پیروزی در دربی‌ها را می‌دهد

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: امسال برگزاری مسابقات با تیم‌های بزرگسالان از برنامه‌های ما و باشگاه است که البته با هماهنگی سرمربی آقای برانکو است.
کد خبر : 129232

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مصطفی قنبرپور، دقایقی پاسخگوی سوالات اختصاصی خبرنگار خبرگزاری آنا شد.


* درباره آخرین وضعیت تیم‌های پایه پرسپولیس و برگزاری جلسات خود با مسئولین تیم‌ها ابتدا صحبت کنید؟


طی هماهنگی‌هایی که انجام شده بود، قرار بود هر دو هفته یکبار یک جلسه با حضور همه کادر فنی تیم‌ها شامل سرمربیان و سرپرستان برگزار شود که این جلسات از ابتدای فصل شروع شد و اکنون با توجه به تعطیلات میان‌فصل استراحت تیم‌ها و اینکه تعدادی از کادر فنی تیم‌ها به شهرستان رفته‌اند، بعد از یکی دو جلسه عدم‌ برگزاری جلسات، جلسات به نوعی دیگر در حال برگزاری است. به طوری‌که از روز دوشنبه جلسات به ترتیب با حضور مسئولین تیم‌های نوجوانان، جوانان و امیدها در حال برگزاری است.


* تیم نونهالان فصل گذشته وضعیت خوبی نداشت و متاسفانه به لیگ پایین‌تر سقوط کرد و هنوز مسابقات آن شروع نشده، در این‌باره صحبت بفرمایید.


بله متاسفانه فصل خوبی را تیم نونهالان‌مان نداشت و مسابقات آنها از پنجشنبه شروع می‌شود و فردا اولین‌ بازی رسمی آنهاست که خودم حضور خواهم داشت و تاکنون با این تیم جلسه‌ای نداشتیم که فردا زودتر برای دیدن بازی آنها به آنجا می‌روم و اولین جلسه رسمی آنها را قبل از بازی برگزار می‌کنم. ما برنامه برای تیم‌های پایه خواهیم داشت اما برنامه خاصی برای این رده خواهیم داشت که بتوانند انشاء‌الله به جایگاه اصلی خود برگردند و به لیگ برتر صعود کنند.


* تیم‌های پایه امسال نسبت به فصل گذشته نتایج خوبی به دست آوردند. به خصوص در دو رده در دربی‌ها موفق به کسب پیروزی شدند. برنامه‌ای برای تجلیل از این تیم‌ها و پرداخت پاداش به آنها دارید؟


خوشبختانه تیم‌های پایه ما در همه رده‌ها نسبت به فصل گذشته پیشرفت خوب و قابل‌توجهی داشتند و قرار است به زودی آقای طاهری، مدیرعامل باشگاه پاداشی را جهت نتایج خوبی که داشتند به آنها پرداخت کنند. البته لازم است از تمام پیشکسوتان و خانواده‌ها و کادر فنی که به ما به خاطر این نتایج کسب شده تشکر کنیم.


* یکی از کارهای خوبی که تیم‌های پایه امسال انجام دادند، بازی با تیم‌های بزرگسال این تیم است. در این مورد توضیح بدهید؟


بله، امسال برگزاری مسابقات با تیم‌های بزرگسالان از برنامه‌های ما و باشگاه است که البته با هماهنگی سرمربی آقای برانکو است و قرار است در آینده نزدیک چند تن از بازیکنان تیم امید به تیم بزرگسالان اضافه شوند که این نوید خوبی برای آینده باشگاه است و لازم است از ایشان و کلیه کادر فنی بزرگسال به خاطر برگزاری این بازی‌ها که ان‌شاء‌الله در آینده نیز ادامه خواهد داشت، قدردانی و تشکر کنم.


انتهای پیام/

برچسب ها: مصطفی قنبرپور
ارسال نظر
قالیشویی ادیب