دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1394 - 12:36
در گفت‌وگو با آنا

مازیار ناظمی: منظور کی‌روش وزارت ورزش نبود/ در انتخابات فدراسیون بسکتبال دخالتی نمی‌کنیم

مازیار ناظمی در خصوص واگذاری سرخابی ها گفت: قرار است هفته اول اردیبهشت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به مزایده گذاشته شوند به همین دلیل است که اعلام نام اعضای جدید هیات مدیره سرخ‌ها صورت نگرفته است.
کد خبر : 12923

مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اعلام نام اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس گفت: قرار بود امیر رضا خادم اسامی نفرات جدید را به روابط عمومی اعلام کند تا ما هم در اختیار رسانه ها قرار دهیم، اما تا این لحظه ایشان فهرستی را در رابطه با ورود اعضا جدید به ما ارائه نکرده اند. با توجه به زمان کمی هم که به برگزاری مزایده این دو باشگاه بزرگ مردمی داریم بعید می دانم اتفاق خاصی در این ارتباط رخ دهد. اگر این مزایده نتیجه ای در بر نداشته باشد قطعا نام اعضای جدید از سوی خادم اعلام خواهد شد.


ناظمی در ادامه درباره صحبت های کارلوس کی روش در نشست خبری روز گذشته درباره دخالت غیر فوتبالی ها در امور فدراسیون، گفت: بنده از صحبت های ایشان چیزی متوجه نشده ام. بهتر است که سرمربی تیم ملی به طور مشخص اعلام کند چه کسانی در امور تیم ملی دخالت می کنند. به اعتقاد بنده منظور کی‌روش وزارت ورزش نبوده و ما همانطور که در گذشته اعلام کرده ایم از او حمایت می کنیم.


وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره جا‌به‌جایی‌های زیاد مدیریتی که این روزها در فدراسیون بسکتبال صورت می گیرد گفت: بر اساس اساسنامه، سرپرست فدراسیون حق هرگونه تغییری را دارد و این مسئله از اختیارات او است. اینکه گفته می شود به خاطر محمود مشحون چنین تصمیماتی گرفته می شود کاملا کذب محض است.


مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش همچنین به شایعه حمایت وزارت ورزش از رامین احمدی طباطبایی و دولو برای تصدی ریاست فدراسیون بسکتبال اشاره کرد و گفت: وزارت ورزش هیچ‌گونه حمایتی از فرد خاصی نکرده و نمی کند. با قاطعیت می‌گویم که وزارت ورزش نه تنها در خصوص فدراسیون بسکتبال بلکه در رابطه با انتخابات هیچ فدراسیونی نه دخالت می‌کند و نه گزینه‌ای دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته