دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اجرای ویژه نمایش «که» در روز شنبه 8 آبان ماه

نمایش«که» کاری از گروه «دادا» با طراحی و کارگردانی شایان فیروزی به دلیل استقبال مخاطبان، در اجرایی ویژه، روز شنبه 8 آبان ماه نیز به صحنه ‌می‌رود.
کد خبر : 129152

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی گروه، این نمایش که پیش تر در خردادماه سال جاری نیز در تماشاخانه پندار به صحنه رفته بود، دور دوم اجراهای خود را در شرایطی از 29 مهرماه در این تماشاخانه از سر گرفته که در هر اجرا به‌دلیل شیوه خاص اجرایی میزبان فقط 18 تماشاگر است و بدلیل استقبال مخاطبان، شنبه 8 آبان ماه نیز در اجرایی ویژه میزبان مخاطبان خواهد بود.


«که» کلاژی از ادبیات روز جهان است که با دست مایه قرار دادن تئاتر پست مدرن، ساختارشکنی می‌کند و با پرداخت به زندگی انسان امروز، تلنگری جنون آمیز به مخاطب می‌زند و او را وادار به اندیشیدن می‌کند.


در این اثر نمایشی امیرنیما الهی، حسام الدین حسنی، زینب دلنواز نژاد، زهره رمضانی، محمد زنجانی، حسین ضیائیان، مرضیه سلیمی فرد، سنا میرجعفری، سعید نادری، سراج نعمتی و امید نمازی شیرازی به ایفای نقش می‌پردازند.


لازم به ذکر است این گروه تخفیف ویژه ای برای دانشجویان تمامی رشته‌ها نیز در نظر گرفته است و بر این اساس دانشجویان رشته تئاتر با 30 درصد تخفیف و دانشجویان سایر رشته ها با 20 درصد تخفیف و از طریق ارائه کارت دانشجویی به گیشه می‌توانند، بلیت این نمایش را دریافت کنند.



نمایش «که» از 29 مهر تا 14 آبان ماه هر روز ، ساعت 19:00 در تماشاخانه پندار به نشانی خیابان انقلاب، خیابان نجات اللهی (ویلا)، بعد از خیابان فلاحپور، پلاک 69 به صحنه می‌رود و علاقمندان می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت از طریق سایت تیوال مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته