دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد:

قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران اصلاح می‌شود

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اصلاح در قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران خبر داد.
کد خبر : 129146

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین محمد علی شهیدی در نشستی با اعضای فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران از دائمی شدن قانون جامع خدمات‌رسانی استقبال می‌کند، گفت: با توجه به برخی مشکلات اجرایی و نیز نواقص موجود، ضرورت دارد اصلاحاتی در این قانون صورت پذیرد.


وی افزود: از آبان سال گذشته کمیته‌ای متشکل از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در معاونت حقوقی بنیاد برای بازنگری در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تشکیل شد. در این کمیته پس از برگزاری 45 جلسه اصلاحات پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی جمع‌آوری و مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت. از دیگر اقدامات انجام‌شده در این کمیته جمع‌آوری پیشنهادات صاحب‌نظران و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برای اصلاح این قانون است.


نماینده ولی‌‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تأکید بر ضرورت تعامل مسئولان بنیاد با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در اصلاحات پیشنهادی بنیاد در خصوص قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، علاوه بر اصلاح بعضی از مواد و تکمیل خدمات و تسهیلات در نظر گرفته‌شده برای ایثارگران، هیچ‌یک از تسهیلات موجود در این قانون حذف نشده است.


معاون رئیس جمهوری افزود: معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم‌اکنون نیز آمادگی دارد پیشنهادات و نظرات اصلاحی از سوی صاحب‌نظران و تشکل‌ها و خانواده‌های شاهد و ایثارگر را دریافت کند و پس از بررسی در اصلاحات پیشنهادی برای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران لحاظ شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته