دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1395 - 11:00
در گفت‌و‌گو با آنا؛

سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی: تیم جوان و مدعی قهرمانی داریم/ دانشگاه آزاد یک برند ورزشی محسوب می شود

سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد گفت: امسال ووشوکاران مطرح و با تجربه در تمامی تیم ها پخش شدند بنابراین شرایط برای همه تیم ها یکسان است، تیم دانشگاه‌آزاد هم با ووشوکاران جوانی راهی لیگ برتر شده است و هدفش هم تنها کسب قهرمانی است.
کد خبر : 129142

علی اسفندیاری سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره شرایط تیم ووشوی دانشگاه آزاد گفت:«هفته اول رقابت‌های ووشو برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد در اولین دیدار خود مقابل تیم بسیج پیروز میدان شد. حریف بعدی ما شهرداری دامغان است که تمرینات خود را برای این تیم شروع کردیم و امیدوارم رقابت خوبی با آنها داشته باشیم.»


وی افزود: «تیم ما امسال ووشوکاران جوانی دارد و مانند سال گذشته هم به دنبال قهرمانی هستیم. در یکی دو هفته آینده در تهران تمرینات‌ آمادگی جسمانی را انجام می‌دهیم. لیگ ووشو مانند فوتبال و والیبال نیست بلکه ما یک ماه تعطیل هستیم و بعد از آن در یک روز دو بازی انجام می دهیم. به طبع این شرایط برای ما سخت است چرا که باید ووشوکاران همیشه باید در شرایط آمادگی باشند. امسال شرایط برای تمام تیم‌ها در لیگ یکسان است چرا که ووشو‌کاران مطرح و با تجربه در تیم‌ها پخش شدند و نمی‌توان تنها یک یا دو تیم را مدعی دانست ولی با این حال تیم را برای قهرمانی بسته‌ایم.»


سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد همچنین در مورد شرایط تیم‌های دانشگاه آزاد گفت: «خوشبختانه دانشگاه تا جایی که در توان و بضاعتش بوده از تیم‌های ورزشی حمایت کرده است. در حال حاضر تیم دانشگاه آزاد در بیشتر رشته‌های ورزشی تیم‌داری می‌کند و یک برند ورزشی محسوب می شود. همه این موفقیت ها با حمایت دکتر دادگان صورت می گیرد.»


اسنفدیاری به بخش مسابقات زنده ووشو در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: «پخش زنده مسابقات برای هر تیمی یک امتیاز محسوب می شود و به طور حتم این موضوع برای کار ما هم مفید خواهد بود از طرفی پخش زنده برای آینده ووشو هم مفید خواهد بود چرا که نوجوانان و جوانان به این رشته علاقمند و جذب این رشته می‌شوند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب