دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1395 - 13:02

دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود سوگند یاد کردند

دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مراسم توجیهی که با حضور اعضای هیات رئیسه این دانشگاه برگزار شد با قرائت سوگندنامه بر رعایت شئون و مقررات دانشگاه تأکید کردند.
کد خبر : 129084

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در این سوگندنامه دانشجویان بر التزام به قوانین و مقررات دانشگاه آزاد اسلامی در طول دوران تحصیل قسم یاد کردند و متعهد شدند تا با رعایت احترام به اساتید و کارکنان دانشگاه و نیز مقررات جاری و قوانین جمهوری اسلامی همواره در راستای اهداف دانشگاه گام بردارند.



در این مراسم که با پیام دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با قرائت مدیر روابط عمومی دانشگاه آغاز شد؛ معاونان دانشجویی و فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اداری مالی و علوم پزشکی دانشگاه و مسئولان بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان و هیات مذهبی دانشجویی عشاق المهدی هر کدام در مورد حوزه زیرمجموعه خود توضیحاتی را در مورد نحوه ادامه تحصیل بدون دغدغه و رعایت نکات و قوانین دانشگاه و عضویت در کانون‌های دانشجویی ایراد کردند.



یکی دیگر از برنامه‌هایی که مورد استقبال زیاد دانشجویان قرار گرفت پخش کلیپی از زندگی دانشجویی و مصاحبه با دانشجویان قدیمی و ارائه تجربیات آنان و نیز کلیپی از دستاوردهای دانشگاه بود که توسط روابط عمومی دانشگاه تهیه‌ و پخش شد.



پکیجی شامل راهنمایی‌های فرهنگی و زندگی دانشجویی و نیز امکانات و راه‌های تماس با دانشگاه تهیه‌شده توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی و روابط عمومی در بین دانشجویان توزیع شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته