دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پورمختار در گفت‌وگو با فارس:

عضو کمیسیون قضایی مجلس: نمایندگان از پاسخ‌های وزیر دادگستری درباره شرکت پدیده قانع نشدند

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: توضیحات درخصوص سهامداران شرکت پدیده نمایندگان سوال‌کننده را قانع نکرد و وزرای کشور، دادگستری و اقتصاد برای پاسخگویی در این خصوص باید در جلسه علنی مجلس حاضر شوند.
کد خبر : 128925

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از فارس، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز وزیر دادگستری برای پاسخ به سوالات 6 نفر از نمایندگان درباره عدم انجام اقدامات لازم در خصوص استیفای حقوق سهامداران شرکت پدیده شاندیز در کمیسیون حاضر شد.


وی افزود: طبق برنامه بنا بود وزرای کشور و امور اقتصادی و دارایی نیز به همراه وزیر دادگستری در کمیسیون حضور پیدا کنند که جلسه به دلیل عدم حضور این دو وزیر تنها با حضور وزیر دادگستری برگزار شد.


عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در این جلسه نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه و نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از سوال‌کنندگان در جلسه حضور داشتند که پاسخ وزیر آنها را قانع نکرد.


پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین سوال از به صحن ارجاع داده شد و هر سه وزیر دادگستری، کشور و امور اقتصادی و دارایی برای پاسخ به سوال نمایندگان درباره شرکت پدیده باید در جلسه علنی مجلس حاضر شوند.



انتهای پیام/

برچسب ها: پورمختار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته