شیوهنامه انتخاب غرفه برتر در نمایشگاه مطبوعات اعلام شد
به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه مطبوعات، در راستای قدردانی از فعالیت رسانههای مؤثر، ایجاد انگیزه و هدفمندی رقابت در نمایشگاه مطبوعات، شیوهنامه زیر به تصویب شورای سیاستگذاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات رسیده است:
۱) در روز پایانی نمایشگاه و در هر یک از بخشهای زیر، یک غرفه به عنوان غرفه برتر (مشروط به کسب حداقل ۵۰ امتیاز) توسط هیأت انتخاب معرفی میشوند: خبرگزاریها/ روزنامهها/ مؤسسات مطبوعاتی/ رسانههای استانی/ دین و اندیشه/ آموزشی، تخصصی/ سیاسی، اقتصادی/ عمومی، خانواده/ فرهنگی، هنری.
۲) شاخصهای انتخاب غرفه برتر به شرح زیر است:
۳) شاخصها توسط اعضای هیأت هفت نفره انتخاب به شرح زیر ارزیابی میشود: قائم مقام ستاد برگزاری نمایشگاه، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی و مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانهها و شورای هماهنگی تشکلهای صنفی مدیریتی شامل رؤسای انجمن صنفی روزنامههای غیردولتی، انجمن مدیران مسئول نشریات کشور و انجمن نشریات کشاورزی، شرکت تعاونی مطبوعات (۴ نفر).
بنا بر اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه، مانند سال گذشته، در هر بخش علاوه بر معرفی غرفه برتر، رتبههای بعدی به عنوان «غرفه فعال» معرفی و با اهدای لوح و مبالغی بر اساس امتیاز کسب شده، از آنها تقدیر میشود. پیش بینی میشود با توجه به استقبال مناسب رسانهها، امسال علاوه بر غرفههای برتر، از ۶۰ غرفه فعال در تمامی گروهها تقدیر شود.
انتهای پیام/