دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1395 - 15:05
مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

برندسازی قیمت سوخت را بالا نمی برد/ مجوز برندسازی جایگاه‌های سوخت برای 17 شرکت

به گفته مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با برندسازی جایگاه های سوخت هیچ تاثیری در قیمت بنزین ندارد و حتی به دلیل ایجاد بازار رقابتی می تواند فعالیت این شرکت‌ها منجر به کاهش قیمت بنزین شود.
کد خبر : 128828

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، محمدرضا مظلومی،‌ مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در نشست خبری امروز با بیان این مطلب،‌ افزود:‌ برندها برای جذب مشتری بیشتر خدمات ویژه ای ارائه خواهند کرد که تخفیف قیمتی می تواند یکی از این خدمات باشد. در همین راستا نیز در استان اصفهان که پایلوت این طرح است اکنون یکی از برندها در خواست تخفیف قیمتی در ساعاتی از شبانه روز را دارد.


مظلومی با اشاره به اینکه فعالیت برندها در جایگاه ها از آذر ماه آغاز خواهد شد،‌گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و وزارت نفت در راستای ایجاد تسهیلات مطلوب‌تر برای ارائه‌ خدمات به مشتریان و اجرای رسالت قانونی در رابطه با واگذاری برخی از اختیارات به بخش خصوصی مبادرت به شناسایی شرکت‌های صاحب صلاحیت در زمینه احداث جایگاه‌های زنجیره‌ای کرد.


وی از اعلام فراخوان از طریق سایت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد و افزود: بالغ بر ۷۰ شرکت مراجعه کرده و ۲۶ شرکت پرونده خود را ارسال کرده‌اند. در نهایت مجوز فعالیت ۱۷ شرکت صادر شد.


مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ادامه داد: در ابتدا این شرکت‌ها تنها وظیفه عرضه فرآورده های نفتی در جایگاه ها را بر عهده خواهند داشت و در گام بعد انبارهای شرکت پخش به آنها واگذار می شود و در نهایت در زمینه تولید و واردات فرآورده داخل می شوند تا زنجیره تولید تا عرضه فرآورده های نفتی را بر عهده بگیرند.


وی از آغاز فعالیت این شرکت‌ها به صورت پایلوت در اصفهان خبر داد و گفت: تا پایان آذر ماه فعالیت رسمی شرکت‌‌های صاحب صلاحیت در این زمینه آغاز می‌شود. البته لوگوی این شرکت‌ها در شهرهای شیراز، بندرعباس و مازندران در جایگاه‌ها نصب شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته