دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1395 - 15:02

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر معرفی شد

دکتر علی خلخالی با حکم دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست واحد رامسر منصوب شد.
کد خبر : 128823

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ماندران در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی رامسر، گفت: «موفقیت یک جامعه به خروجی دانشگاه‌ها بستگی دارد و دانشگاه می‌تواند سر لوحه همه تغییرات باشد. دانشگاه آزاد اسلامی نمادی از فعالیت‌های انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب با محور اسلامی است که کمک کار نظام آموزشی کشور شده و در توسعه و بالندگی کشور نقش ایفا می‌کند.»


دکتر محمد صالحی گفت: «واحد رامسر در بین واحدهای هم درجه خود، کمترین مشکل را دارد و روند روبه رشد آن مشهود است.»


وی با قدردانی از زحمات دکتر خلعتبری به دکتر علی خلخالی برای انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر تبریک گفت.


سرپرست سابق واحد رامسر نیز با تبریک ویژه‌ به خلخالی و آرزوی کسب موفقیت برای وی، از همه کسانی که در پیشرفت واحد رامسر او را یاری کردند تشکر کرد.


فرماندار شهرستان رامسر هم با بیان اینکه دانشگاه‌ها نقش بسیار مهمی در پیشرفت و توسعه جامعه‌ دارند، گفت: «ادانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد و نهال برخواسته از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.»


حسین سروری افزود: «به دلیل انتخاب علی خلخالی به عنوان سرپرست واحد رامسر از دکتر میرزاده و نیاز آذری کمال تشکر را دارم.»


سرپرست جدید واحد رامسر هم با قدردانی از حُسن اعتماد میرزاده و نیاز آذری، گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی باید به سمت بین‌‌المللی شدن حرکت کند. واحد رامسر همه ظرفیت‌های لازم از قبیل هیات علمی توانمند، کارکنان فعال و کوشا و ظرفیت‌های اجتماعی و محیطی را برای تبدیل شدن به یک واحد بین‌المللی داشته و دارد.»


خلخالی افزود: «دانشگاه یک فراسازمان است و یک سازمان خاص نیست، دانشگاه مشرف بر سازمان‌های دیگر بوده چرا که تربیت نیروهای دیگر سازمان‌ها بر عهده دانشگاه است.»


در پایان این مراسم لوح قدردانی از سوی رئیس دبیرخانه هیات امنا به خلعتبری اهدا و هدایایی هم از طرف معاونان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر به رسم قدردانی و یادبود به وی تقدیم شد.


به گزارش آنا، مسئولان اداره‌های مختلف شهرستان، اعضای شورای شهر، برخی از روسای واحدهای دانشگاه استان مازندران، کارکنان، استادان و جمعی از دانشجویان واحد رامسر در این مراسم حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته