دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1395 - 14:08

نماینده سقز و بانه در مجلس: سقز فاقد پزشک در پزشکی قانونی است

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس در تذکری به رئیس‌جمهوری، گفت: در ترمیم کابینه توقع داریم وعده‌های‌تان درباره اقوام و مذاهب را جامه عمل بپوشانید و در نامه‌ای به جنابعالی توصیه کرده‌ام.
کد خبر : 128807

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محسن بیگلری در تذکری به وزیر دادگستری، گفت: برای صدمین بار عاجزانه تذکر می‌دهم، اکثر شهرستان‌های استان کردستان به ویژه سقز و بانه فاقد پزشک در پزشکی قانونی هستند. سقز با 270 هزار نفر جمعیت فقط یک پزشک آن هم در ساعات اداری فعالیت می‌کند، تصورم این بود شما که تجربه کار در وزارت کشور را دارید، این مسئله را به راحتی حل می‌کنید اما بعد از سه سال هنوز نتوانسته‌اید این مسئله ساده را حل کنید.


وی افزود: حقوق پزشک قانونی یک چهارم حقوق دانشگاه علوم پزشکی است، چرا این دو گروه را همسان‌سازی نمی‌کنید؟ عاجزانه استدعا داریم، شدیدا هم تذکر می‌دهم این مشکل را هر چه سریعتر حل کنید، سوال از جنابعالی در این باره در کمیسیون مربوطه در حال رسیدگی است.


نماینده مردم سقز و بانه در مجلس خطاب به وزیر کشور، متذکر شد: حتما خبر دارید که بخش تقسیمات کشوری وزارتخانه هیچ اقدامی انجام نداده است و اقدامات دولت قبل نیز که در هیات دولت بود، مسکوت مانده است؟


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته