دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1395 - 13:39

کریمی‌ قدوسی: نفوذ یعنی آیت‌الله سازی و ضربه زدن به جمهوری اسلامی با کد پرستو

نماینده مشهد در تشریح سؤال خود از وزیر اطلاعات گفت: نفوذ ابعاد و زوایای مختلفی دارد و یکی از مصادیق آن آیت‌الله‌سازی و ترویج شیعه انگلیسی و پوشاندن لباس روحانیت به جاسوسان و عمال خارجی است.
کد خبر : 128785

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، جواد کریمی‌قدوسی در صحن علنی امروز مجلس گفت: نفوذ یعنی اینکه فردی را از ایران به لندن می برند چندسال به او آموزش می‌دهند، شیوه سخنرانی را به او می‌آموزند او را به ایران نفوذ می‌دهند تا در مسیر اعتقادات ملت ایران تشکیک ایجاد کند.


کریمی قدوسی گفت: نفوذ، برنامه جدی آمریکا و راهبرد اساسی آن است و به دنبال نفوذ بین مسئولان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز به بهانه‌های مختلف در جهت براندازی است.


وی افزود: نفوذ یعنی شبکه سیاسی شخصی به نام نمازی که فقط دستخوش یک اقدام او 170 هزار دلار پاکت پول بوده و با مشاوره دادن به مسئولان مساله نفوذ را پیگیری می‌کرد. نفوذ یعنی رسوخ در پروژه‌های نفتی و ساختار انرژی کشور و نفوذ یعنی کسی در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به نام دری‌اصفهانی ورود می‌کند که خود عامل ایجاد تحریم در کشور بوده و از سرویس‌های جاسوسی کانادا، آمریکا و انگلیس حقوق می‌گرفته است.


وی افزود: نفوذ یعنی پیگیری عادی‌سازی روابط با دولت خبیثه انگلیس که دانشگاه جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران است و نفوذ یعنی کند کردن حرکت علمی و مایوس کردن دانشمندان نه اعزام دانشمندان سطح بالا به خارج به بهانه‌های مختلف است و نفوذ یعنی سوءاستفاده از برجام برای نفوذ پلکانی و سوءاستفاده از آن برای تهاجم به بخش‌های مختلف کشور است.


کریمی قدوسی گفت: نفوذ یعنی اینکه در یکی از مهمانی‌های یکی از سفارت‌خانه‌های غربی چندتن از خانم‌ها را برای در دام انداختن افرادی مطرح برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی با کد پرستو جذب کردند.


نماینده مشهد تصریح کرد: نفوذ یعنی تغییر باورهای دینی و تحریف عاشورا و کلیدواژه سازی بومی و فرهنگی که با تربیت 600 خبرنگار و مدیر رسانه‌ای در نهادهای امنیتی انگلیس و اعزام آنها به ایران همراه بوده و نفوذ یعنی به کنار زدن شرکت‌های ملی و قرارگاه خاتم از پروژه‌های مهم به بهانه جهانی شدن و برای شناخت این راهبرد دشمن کافی است کتاب ایران و جهانی شدن مشاور رئیس جمهوری آقای سریع‌القلم را بخوانید.


وی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: این نگرانی وجود دارد که چرا در این دولت خطر نفوذ ده‌ها برابر شده و به آن توجهی نمی‌شود و نسبت به آن غفلت می‌شود و این همان چیزی است که آمریکایی‌ها می‌خواهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته