دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1394 - 10:43
27 فروردین ماه در موزه پوشاک سلطنتی سعدآباد

نمایشگاه آیین و فرهنگ ایران باستان افتتاح می‌شود

در راستای بزرگداشت فرهنگ شکوهمند ایرانی و با آرمان آشنایی میراث مادی و معنوی و فرهنگی ایران، مجموعه سعدآباد با همکاری کانون دانشجویان زرتشتی، نمایشگاه آیین و فرهنگ ایران باستان را برگزار می‌کند.
کد خبر : 12867

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی مجموعه سعدآباد، این نمایشگاه با هدف شناخت دیرینه یادگار ماندگار فرهنگ ایرانی شامل سفره‌های آیینی از جمله سفره نوروز، گواه گیران، سدره پوشی و ... است که به همراه سخنرانی صاحب‌نظران ایران باستان، کارگاه‌های آموزشی با موضوع فرهنگ ایران زمین، میزگرد و نمایشگاه عکس عکاسان ایرانی از 27 فروردین ماه به مدت یک هفته در موزه پوشاک سلطنتی سعدآباد برگزار می‌شود.


بنا بر این گزارش مراسم افتتاحیه نمایشگاه مذکور با سخنرانی اساتید و صاحب‌نظران در زمینه فرهنگ ایران کهن و کارگاه‌های آموزشی با موضوع فرهنگ ایران زمین، روز پنجشنبه 27 فرودین ماه از ساعت 16 تا 18 در سینمای کاخ ملت برپا می‌شود.


در این نمایشگاه قسمتی برای معرفی خوراک‌های سنتی ایران کهن و نمایشگاهی از کتاب‌های مرتبط، برای دوستداران فرهنگ ایران باستان در نظر گرفته شده است.


بازدید برای عموم آزاد و رایگان است.علاقه‌مندان به آیین و فرهنگ ایران باستان می‌توانند از تاریخ 27 فروردین تا 2 اردیبهشت (بجز روزهای دوشنبه ) از ساعت 9 تا 18 از این نمایشگاه و برنامه‌های جانبی آن در موزه پوشاک سلطنتی واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد بازدید کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته