دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال: پیروانی زندگی خودش را برای تیم ملی گذاشت/ نزدیکی کی‌روش و پیروانی به تیم ملی کمک کرد

فریدون معینی گفت:  پیروانی در یکسال اخیر تمام زندگی خودش را برای موفقیت تیم ملی جوانان گذاشت و در حال حاضر هم نتیجه زحمت هایی که برای این تیم کشید را گرفته است.
کد خبر : 128642

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی فوتبال جوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا با پیروزی مقابل ازبکستان به جمع 4 تیم برتر این مسابقات راه یافت و با این پیروزی مجوز حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال جوانان را به دست آورد. ملی‌پوشان جوان فوتبال ایران باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف عربستان بروند.


فریدون معینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی شب گذشته تیم ملی مقابل ازبکستان و صعود ملی‌پوشان به جمع 4 تیم برتر رقابت‌ها گفت: «تیم ملی در مقابل ازبکستان بازی بسیار خوب و حساب شده‌ای را انجام داد و با یک بازی باکیفیت موفق شدند از سد ازبکستان بگذرند. تیم ملی در مجموع عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشت و تنها در یک بازی و آن هم روی اشتباه فردی دروازه‌اش باز شد و این مساله نشان دهنده قدرت فوتبال ایران است.»


وی ادامه داد: «پیروانی در مربیگری روشنفکری خاصی دارد و نزدیک شدنش به کی‌روش تاثیر زیادی در پیشرفت کارش داشت. تیم ملی بزرگسالان ما با درایت کی‌روش نتایج خوبی را در مقدماتی جام جهانی گرفت و یکی از نکات بارز کار سرمربی تیم ملی بزرگسالان آنالیز تیم‌های حریف است که این مساله را به خوبی انجام می‌دهد. پیروانی هم در این مساله کی‌روش را الگوی خودش قرار داد و در آنالیز تیم‌های دیگر بسیار خوب عمل کرد. پیروانی در یکسال اخیر تمام زندگی خودش را برای موفقیت تیم ملی جوانان گذاشت و در حال حاضر هم نتیجه زحمت هایی که برای این تیم کشید را گرفته است.»


رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در رابطه با بازی مرحله نیمه نهایی تیم ملی مقابل عربستان بیان کرد: «ما بازی به بازی عملکرد بهتری داشتیم. اگر نگاهی به بازی‌های تیم ملی در مرحله گروهی بیاندازیم متوجه می‌شویم با گذشت زمان هماهنگی بیشتری بین بازیکنان ایجاد شد. امیدوارم این هماهنگی در بازی مقابل عربستان هم به اوج خودش برسد و تیم ملی جوانان را در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا ببینیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته