دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1393 - 09:15
هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال

تلاش مدعیان برای سرگروهی در هفته استراحت صدرنشینان/ ارتعاشات به دنبال دومین پیروزی

هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران در حالی از فردا آغاز خواهد شد که تیم‌های میزان خراسان و شهرداری ارومیه که صدرنشینان گروه خود هستند این هفته با قرعه استراحت روبه‌رو شده‌اند.
کد خبر : 1286

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال مردان، جام مرحوم حسین معدنی از فردا آغاز خواهد شد.


این هفته از مسابقات به یک تغییر نسبت به هفته‌های گذشته همراه است و بر خلاف قبل یک دیدار در روز سه‌شنبه و باقی دیدارها چهارشنبه برگزار خواهد شد.


بر این اساس تیم نوین کشاورز تهران روز سه‌شنبه از ساعت 15 و 30 در خانه والیبال پذیرای تیم متین ورامین خواهد بود. شاگردان بهروز عطایی در تیم متین ورامین در حالی این هفته مقابل شاگردان مسعود آرمات صف آرایی خواهند کرد که در حال حاضر با 27 امتیاز از 11 دیدار در رده دوم جدول رده‌بندی گروه دوم قرار دارند.


متینی‌ها با توجه به قرعه استراحت شهرداری ارومیه، این شانس را دارند در صورت برتری مقابل نوین کشاورز به صدر جدول راه یابند. نوین کشاورز نیز برای حفظ جایگاه سومی خود با تمام توان به میدان خواهد آمد تا امتیاز خانگی این دیدار را از دست ندهد.


در دیگر دیدار از گروه دوم ، چهارشنبه وزارت دفاع و آلومینیوم المهدی در تهران دیدار می‌کنند. وزارت دفاع برای رسیدن به رده سوم جدول و در جبران ناکامی‌های هفته‌های اخیر خود به پیروزی مقابل آلومینیوم احتیاج دارد.


سایپا البرز و پارس‌مهر فارس نیز عصر چهارشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل هم قرار خواهند گرفت تا دیدار قعر جدولی‌ها را برگزار کنند. سایپا البرز دیدار رفت دو تیم را 3 به یک با پیروزی به اتمام رسانده بود. تیم مهر پارس شیراز هم که تاکنون موفق به کسب حتی یک پیروزی نشده است امیدوار است که بتواند در این بازی نخستین پیروزی خود را در لیگ برتر دشت کند.


اما از گروه اول این مسابقات شهرداری تبریز و پیکان تهران جدال حساسی در تبریز خواهند داشت. شاگردان اکبری که در دیدار رفت دو تیم در تهران مقابل تبریزی‌ها تن به شکست داده بودند، در این دیداری برای پیروزی به میدان خواهند رفت تا ضمن جبران شکست دور رفت، بتوانند در هفته استراحت میزان خراسان صدرنشین شوند.


شاگردان محمود وکیلی هم در تهران پذیرای تعاون گنبد خواهند بود. تیم ارتعاشات صنعتی ایران که در هفته گذشته نخستین پیروزی خود را مقابل شهرداری زاهدان کسب کرد، با روحیه بالا و انگیزه مضاعف مقابل تعاون گنبد صف آرایی خواهد کرد تا بتواند در آخرین دیدار خود در لیگ برتر به دومین پیروزی خود دست پیدا کند. هرچند در صورت کسب هر سه امتیاز این دیدار باز هم در رده هفتم جدول باقی خواهند ماند.


شهرداری زاهدان هم این هفته در دیداری سخت باید به گنبدکاووس سفر و مقابل تیم جواهری این شهر دیدار کند. تیم جواهری گنبد که در دیدارهای دور رفت 3 بر صفر زاهدان را در خانه شکست داده بود برای قطعی شدن حضور در مرحله پلی آف باید مقابل این تیم به برتری برسد تا بتواند در جایگاه چهارمی خود را حفظ کند.


**برنامه کامل هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال


گروه اول:
چهارشنبه 15 بهمن ماه:
تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 16
شهرداری تبریز – پیکان تهران
تهران، خانه والیبال: ساعت 17
ارتعاشات صنعتی ایران – تعاون گنبد
گنبد، سالن المپیک: ساعت 17
بازرگانی جواهری گنبد – شهرداری زاهدان
گروه دوم:
سه شنبه 14 بهمن ماه:
تهران، خانه والیبال، ساعت 15 و 30 دقیقه
نوین کشاورز – متین ورامین
چهارشنبه 15بهمن ماه:
تهران، خانه والیبال: ساعت 15
وزارت دفاع – آلومینیوم المهدی بندرعباس
کرج، سالن انقلاب: ساعت 17
سایپا البرز – پارس مهر فارس


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب