دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1394 - 11:16

رئیس واحد بابل: قرآن و عترت و نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اسلامی نهادینه شد

رئیس واحد بابل گفت: قرآن و عترت(ع) و نهج البلاغه با تلاش مسئولان فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی خوب نهاینه شد و جامعه اسلامی ما بر اساس قرآن و عترت شکل گرفت.
کد خبر : 12854

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام دکتر حسن قلی‌پور در نخستین جلسه شورای فرهنگی واحد بابل با گرامی داشتن سال جدید که از طرف رهبر فرزانه سال دولت و ملت و همدلی و همزبانی نامگذاری شد، گفت: یکی از وظایف اصلی تمامی اقشار جامعه، بخصوص استادان، کارکنان و دانشجویان، پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور شرکت در فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است.


قلی‌پور تأکید کرد: همه ما به ویژه دانشگاهیان باید تلاش کنیم تا رهنمودهای ارزشمند و هوشمندانه مقام معظم رهبری را در جامعه خوب نهادینه و اجرایی کنیم.


رئیس واحد بابل بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل آمادگی دارد برای پیشبرد اهداف فرهنگی خود کلیه برنامه‌های امور فرهنگی و رهنمودهای و راهکارهای دکتر میرزاده رئیس دانشگاه و دکتر طه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه، را در سطح واحد و استان اجرایی کند.


این مسئول نقش استادان در فعالیت علمی، پژوهشی و ارائه طرح‌های تحقیقاتی کار آمد بسیار مهم و ضروری خواند و افزود: کسب درآمد غیره شهریه و صرفه جویی در دانشگاه آزاد اسلامی باید سرلوحه فعالیت‌های علمی و پژوهشی قرار گیرد.


رئیس واحد بابل ادامه داد: به لحاظ فعالیت‌های گسترده فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی مشارکت و بکارگیری کانون های دانشجویی در اجرای برنامه‌های فرهنگی یک نیاز عینی است و به عنوان بازوی توانمند و قوی فرهنگی دانشگاه محسوب می‌شوند.


حجت الاسلام موسوی قائم مقام فرهنگی واحد بابل هم با تبریک سال نو و ارائه برنامه‌های کلان فرهنگی دانشگاه با توجه به نامگذاری شعار سال۹۴، گفت: با همت و تلاش استادان، کارکنان و دانشجویان به ویژه کانون‌های دانشجویی می‌توانیم با همدلی و همزبانی موفقیت‌های خوبی در زمینه فرهنگی کسب کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته