دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آبان 1395 - 16:18

ارائه جدید‌ترین روش‌های درمان در حوزه دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی

جدید‌ترین روش‌های درمان در حوزه ترمیمی و زیبایی با استفاده از فیلم و اسلاید در برنامه پیش کنگره برای متخصصان دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ارائه می‌شود.
کد خبر : 128520

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر حسن اسلامی، دبیر علمی شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصان دندانپزشکی ترمیمی ایران از برگزاری پیش کنگره در تاریخ ۳ آبان در هتل المپیک خبر داد و گفت: در این پیش کنگره که در تاریخ ۳ آبان و یک روز قبل از افتتاحیه کنگره برگزار می‌شود با موضوعات تخصصی ترمیمی و زیبایی با حضور اساتید و پیشکسوتان متخصصان ترمیمی و زیبایی در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.


وی افزود: با توجه به اینکه ترمیم و درمان‌های زیبایی عمدتا توسط کامپوزیت‌ها و سرامیک‌ها انجام می‌شود در پیش کنگره امسال روش کار با هر دوی این مواد و نحوه انتخاب بیمار برای هر یک از روش‌ها توسط سخنرانان ارائه می‌شود.


اسلامی عنوان کرد: دراین کنگره متخصصان از روش‌های متنوع زیبایی، بهره‌مند خواهند شد و با برگزاری سخنرانی‌های علمی از شرکت کنندگان داخلی و خارجی آخرین یافته‌های علمی و آموزنده را به همراه جدید‌ترین و ارزنده‌ترین اطلاعات در این زمینه ارایه خواهندکرد.


وی محورهای مهم این کنگره را شامل آخرین دستاوردهای ترمیمی، روش‌های کنترل و پیشگیری از پوسیدگی‌های دندان در افراد جامعه، حساسیت‌های دندانی و روش‌های معالجه آن، کاربرد دانش و هنر در ترمیم دندان‌های قدامی، بازسازی دندان‌های درمان ریشه شده، سایش‌های دندانی، دندانپزشکی دیجیتال و اخلاق پزشکی شمرد.


بر اساس این گزارش، افتتاحیه شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصان دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران از روز چهارشنبه ۴ آبان در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته