دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آبان 1395 - 14:53

دو مراسم به یاد رضا رستمی برگزار می‌شود

دو مراسم نکوداشت و یادبود محمدرضا رستمی با حضور خبرنگاران و روزنامه نگاران حوزه ‌های مختلف و همینطور اهالی هنر برگزار می‌شود.
کد خبر : 128487

به گزارش گروه فرهنگی آنا، به منظور گرامی‌داشت زنده‌یاد محمدرضا رستمی -خبرنگار فقید سینما و کتاب- دو مراسم یادبود برگزار می‌شود:


به یاد رضا رستمی


نشست نخست که نشست «به‌یاد رضا رستمی» نام گرفته، با تلاش همکاران رسانه ای آن مرحوم و با حضور فعالان رسانه ای حوزه فرهنگ و نیز الهه خسروی؛ همسر وی برگزار می‌شود.


در این برنامه علاوه بر سخنرانی نویسندگان و رسانه‌نگاران، تعدادی از یادداشت‌هایی مطبوعاتی که در فراق و سوگ این روزنامه‌نگار منتشر شده است نیز توسط دوستانش خوانده می‌شود.


همچنین خوانش تعدادی از شعرهای منتشر نشده مرحوم محمدرضا رستمی و سعدی خوانی به یاد وی که شیخ شیراز را بسیار دوست می‌داشته است از دیگر برنامه‌های این نشست خواهد بود.


نشست یادبود محمدرضا رستمی روز یکشنبه نهم آبان ساعت 16 در محل سرای اهل قلم برگزار می‌شود.


سرای اهل قلم در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 2 واقع است.


مراسم بزرگداشت محمدرضا رستمی در پردیس چهارسو


دومین مراسم یادبود رضا رستمی نیز با حضور جمعی از هنرمندان، اهالی عرصه فرهنگ و ادبیات، سینماگران، خانواده و دوستان این روزنامه‌نگار، روز چهارشنبه دوازدهم آبان ماه بدر سالن اصلی پردیس سینمایی چهارسو برگزار می‌شود.


این مراسم بزرگداشت به یاد این نویسنده و روزنامه‌نگار از ساعت 17.30 تا 19.30 در سالن اصلی پردیس چهارسو برپا خواهد شد.


این برنامه شامل سخنرانی تنی چند از چهره‌های فرهنگی و ادبی درباره محمدرضا رستمی و همچنین پخش تصاویر و کلیپ‌هایی درباره او خواهد بود.


همچنین برگزارکنندگان این مراسم با اعلام راه اندازی کمپین «به جای گل کتاب بفرستید» از مهمانان درخواست کردند، کسانی که قصد تهیه سبد گل دارند، هزینه آن را صرف خرید و اهدایی کتاب به این مراسم کنند. این کتاب‌ها بعد از جمع‌آوری در کتابخانه های شهر اسدآباد زادگاه محمدرضا رستمی و روستاهای همدان توزیع خواهد شد.



انتهای پیام/

برچسب ها: سرای اهل قلم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته