دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مرتضی کرمانی‌مقدم: 75 میلیون از سیاه‌جامگان طلب دارم/ فرهاد کاظمی هیچ پولی نگرفت بلکه از جیبش هم خرج کرد

مربی سابق سیاه جامگان گفت: از سوی مالک باشگاه آپارتمان های 75 متری به بازیکنان واگذار شد اما به دلیل مشکلات شهرداری که دارد بازیکنان نمی توانند آن را بفروشند و پول خودشان را وصول کنند.
کد خبر : 128409

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مرتضی کرمانی مقدم که فصل قبل در سیاه جامگان با فرهاد کاظمی همکاری می‌کرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد مشکلات مالی سیاه جامگان گفت: «تیم سیاه جامگان مشکلات مالی زیادی در فصل قبل داشت و این مشکلات در این فصل هم دست از سر این تیم برنداشت. من خودم در فصل قبل که با سیاه جامگان همکاری کردم هنوز از این باشگاه طلب دارم و حدود 75 میلیون تومان از پول فصل گذشته خودم را دریافت نکرده‌ام.»


وی در رابطه با صحبت‌های مالک سیاه جامگان که گفته بود به بازیکنان و اعضای کادر فنی برای تسویه حساب آپارتمان داده است بیان کرد: «قرار شد آقای عباسی به بازیکنان و کادر فنی آپارتمان دهد تا با فروش آنها، بازیکنان و کادر فنی به پول‌هایشان برسند. از سوی مالک باشگاه آپارتمان های 75 متری به بازیکنان واگذار شد اما به دلیل مشکلات شهرداری که دارد بازیکنان نمی توانند آن را بفروشند و پول خودشان را وصول کنند.»


کرمانی مقدم در رابطه با جدایی فرهاد کاظمی از سیاه جامگان اظهار داشت: «فرهاد کاظمی از روزی که هدایت این تیم را بر عهده گرفت تاکنون پولی دریافت نکرده و در این فصل هم در هفته‌های اخیر بازیکنان تیم از آقا فرهاد برای خرج امورات خودشان پول دستی گرفتند. با این وضعیت کار برای کاظمی سخت شد و مجبور شد تا از سمتش استعفا دهد.»


وی در خصوص ادامه همکاری با فرهاد کاظمی در تیم‌های دیگر لیگ برتر گفت: «در حال حاضر فرهاد کاظمی در تهران است و با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ است و اگر هدایت تیم دیگری را بر عهده بگیرد و از من درخواست کند حتما با او همکاری می‌کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته