دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

فاطمه گودرزی: برای حل مشکلات تلویزیون دیدگاه مدیران باید تغییر کند/ در سریالی بازی می‌کنم که تهیه‌کننده قوی داشته باشد

فاطمه گودرزی مشکلات موجود در تلویزیون را ناشی از دیدگاه مدیران دانست و گفت: «بازگشت بازیگران شاخص به تلویزیون شاید بتواند تاثیرگذار باشد، اما در تلویزیون باید دیدگاه مدیران تغییر کند تا شاهد جذب دوباره مخاطبان و آشتی آنها با تلویزیون باشیم.»
کد خبر : 128401

فاطمه گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا گفت: «از حدود 2 ماه پیش بازی در سریال «پرستاران» را به کارگرانی علیرضا افخمی شروع کردم، تصویربرداری این سریال تا اوایل سال آینده به طول خواهد انجامید و از بهمن ماه در تلویزیون پخش آن آغاز خواهد شد.»


وی ادامه داد: «نقش من در این سریال یک کارشناس پرستاری است که برای تعدادی دانشجو تدریس می‌کند. فیلمنامه را در حال نگارش خواندم و به دلیل اعتمادی که به افخمی داشتم نقش را قبول کردم. این سریال اوایل بهمن ماه در 52 قسمت 40 دقیقه‌ای پخش خواهد شد که فکر می‌کنم بتواند ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند.»


گودرزی اظهار کرد: «در سریال «پرستاران» به موضوعی پرداخته شده که تا به‌حال کمتر دیده‌ایم. چند سال پیش یک سریال در مورد این موضوع داشتیم که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بود.»


وی افزود: «در سریال دیگری به کارگردانی جلیل سامان نیز ایفای نقش کردم که موضوع آن در مورد حوادث انقلاب است. سریال «نفس» دو کاراکتر اصلی دارد که بقیه نقش‌ها حول محور این دو شخصیت اصلی می‌چرخد.»


گودرزی در ادامه در مورد فعالیت‌های سینمایی‌اش گفت: «در حوزه سینما هم در یک فیلم به نام «دختر عمو پسر عمو» ایفای نقش داشتم که کارگردانی آن را روح‌انگیز شمس بر عهده داشت. در این فیلم که در ژانر اجتماعی ساخته شده نقش مادر نیوشا ضیغمی را بازی می‌کنم.»


وی همچنین در مورد مشکلات تلویزیون بیان کرد: «بازگشت بازیگران شاخص به تلویزیون شاید بتواند تاثیرگذار باشد، اما در تلویزیون باید دیدگاه مدیران تغییر کند تا شاهد جذب دوباره مخاطبان و آشتی آنها با تلویزیون باشیم. باید دست کارگردان‌ها را برای انتخاب قصه باز بگذارند تا بتوانند با پرداختن به موضوعات روز بیننده را با خود همراه کنند.»


این بازیگر در مورد شبکه نمایش خانگی نیز اظهار کرد: «با توجه به استقبال مخاطبان از آثار شبکه نمایش خانگی فیلمسازان بیشتر میل به کار کردن در این مدیوم را دارند. دست فیلمساز و نویسنده در شبکه نمایش خانگی برای انتخاب قصه باز است و این موضوع باعث شده مخاطبان به این شبکه علاقه‌مندتر باشند.»


گودرزی افزود: «سازمان صداوسیما در طی چند سال اخیر با مشکلات مالی روبه‌رو شده است و هنرمندان در تلویزیون با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند. شرایط به گونه‌ای شده که پرداختی به بازیگران در سریال‌های تلویزیونی بستگی به تهیه‌کننده دارد. هرچه تهیه‌کننده قوی‌تر باشد کار آسان‌تر می‌شود اما اگر این‌طور نباشد باید منتظر تعطیلی پروژه در اواسط کار بود و ادامه سریال آینده مشخصی ندارد. به همین دلیل در سریال‌هایی که من انتخاب می‌کنم حضور تهیه‌کننده قوی بی‌تاثیر نیست.»


گفت‌وگو از احمدرضا معراجی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته