دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1393 - 09:10
مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان اعلام کرد:

ضرورت بهره‌برداری از فرصت گرانقدر برگزاری اجلاس آسایهل 2015

باید با برنامه ریزی دقیق و همه جانبه نگر، از فرصت گرانقدر حضور روسای بیش از 190 دانشگاه مهم جهان در اجلاس بین المللی آسایهل 2015 در ایران و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) نهایت بهره برداری را به عمل آورد.
کد خبر : 1284

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسعود احمدی افزادی با بیان این مطلب در دیدار دکتر احمدعلی فروغی رئیس واحد اصفهان و هیئت همراه وی، افزود: برگزاری اجلاس با اهمیت آسایهل ۲۰۱۵ با حضور استادان و فرهیختگان کشورهای مختلف جهان، می‌تواند ظرفیت های زیادی را برای عرصه آموزش عالی ایران فراهم کند.


احمدی با تأکید بر آمادگی شبکه استانی اصفهان بر هر گونه همکاری در بازتاب اجلاس بین المللی آسایهل ۲۰۱۵ اظهار کرد: صدا و سیمای استان هرگونه همکاری را در این خصوص بر خود فرض می‌داند و پیشنهاد می‌کند برای بازتاب بهتر مصاحبه‌های خبری، نسبت به احداث و راه اندازی استودیوی ویژه خبری در واحد اصفهان (خوراسگان) اقدام شود.


مدیرکل شبکه استانی اصفهان خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با اتکا به توانمندی‌های بالای خود می‌تواند دوره‌های ۳ تا ۶ ماهه مشترک را با دانشگاه های شرکت کننده در همایش آسایهل به ویژه در مبحث آموزش زبان فارسی، آموزش معماری اسلامی و... در دستور کار خود قرار دهد.


احمدی با بیان اینکه شبکه استانی اصفهان با توجه به ظرفیت‌های خود خواهد توانست نسبت به پوشش برنامه‌های اجلاس آسایهل در شبکه‌های بین المللی سیما با همکاری معاون سازمان پیگیری کند، گفت: برابر‌ شناختی که از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) بدست آورده‌ام، بطور حتم این دانشگاه، اجلاسی آبرومند و با کیفیت را در خرداد ماه برگزار خواهد کرد و مایه افتخار جمهوری اسلامی خواهد شد.


در ادامه این نشست مشترک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با ارائه گزارشی کوتاه به معرفی دانشگاه، رشته‌ها، فناوری‌ها و دستاوردهای تحقیقاتی و دانش بنیان دانشگاه پرداخت که با تحسین و استقبال مدیرکل صد و سیمای استان همراه شد.


فروغی گفت: امروز به جرأت می‌توانم بگویم که دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) یک دانشگاه کارآفرین و فناور است که با فعالیت بیش از ۸۰ شرکت و تیم دانش‌بنیان توانسته است در کل دانشگاه آزاد اسلامی، مقام نخست را در این حوزه از آن خود کند.


در این نشست که پیام نجفی، معاون پژوهش و فناوری، محمدجواد فرهنگ مدیر حراست، اصغر عالمیان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی و محمدحامد کیانی مسئول امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)، حضور داشتند هر یک به ارائه توضیحاتی در خصوص اهمیت اجلاس آسایهل ۲۰۱۵ پرداختند.


در پایان این جلسه طرفین بر توسعه همکاری‌های متقابل و تشکیل کارگروه مشترک برای پوشش خبری و تصوری اجلاس آسایهل ۲۰۱۵ توافق کردند.


مسعود احمدی افزادی مدیرکل جدید شبکه استانی اصفهان دارای مدرک دکتری ادیان و عرفان تطبیقی است و پیش از این در شبکه‌های مختلف تلویزیونی، رادیویی و خبری سوابق حرفه‌ای برنامه سازی و رسانه‌ای دارد و مدیریت شبکه تهران، مدیریت رادیو جوان، مدیرکلی صدا و سیمای مرکز گلستان و مدیرکلی رادیو البرز از مهم‌ترین سوابق مدیریتی وی در سازمان صدا و سیما به شمار می‌آید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته