دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1394 - 08:50

رئیس فدراسیون تیراندازی: ملی‌‌پوشان درکره دست به کار بزرگی زدند

رییس فدراسیون تیراندازی با حمایت از عملکرد ملی‌پوشان این رشته ورزشی در رقابت‌های جهانی کره‌جنوبی گفت: با توجه به بضاعتی که داشتیم بهترین نتایج را کسب کردیم.
کد خبر : 12832

سید مهدی هاشمی درگفت وگو با خبرنگارورزشی آنا،درخصوص رقابت‌های جام جهانی کره‌جنوبی که در حال برگزاری است گفت:«با وجود مشکلات زیادی که داشتیم تیم رابه مسابقات جهانی‌اعزام کردیم. اعزام نشدن تیم به این مسابقات کار را برای ورزشکاران تیم ملی سخت می‌کرد،چراکه پیش ازرقابت‌های جام جهانی کره جنوبی 3 رقابت آسیایی و جهانی را به خاطر مشکلات از دست داده بودند و شرکت نکردن در این رقابت‌ها به جایگاه تیر‌اندازی ایران در رده‌بندی فدراسیون جهانی لطمه می‌زد.»


رییس‌فدراسیون تیراندازی در ادامه‌ گفت:«18 ورزشکار متشکل از 10 تیرانداز خانم و 8 تیرانداز مرد را به مسابقات جهانی کره اعزام کردیم.درمجموع ازعملکردآنان‌ راضی هستم چرا که دست به کار بزرگی زدند. اگرجدول امتیازات را نگاه کنید می‌بینید که با اختلاف کمی ورزشکاران ما سهمیه المپیک را ازدست داده‌اند.»


وی در ادامه افزود:«کسب سهمیه المپیک تنها به امتیازات تیمی برنمی‌گردد. تیراندازان باید درمسابقات مختلفی که برگزار می‌شود شرکت کنند تا امتیازات لازم را کسب کنند. اعزام نشدن ورزشکار به مسابقات جهانی تاثیر منفی هم در رده‌بندی فدراسیون جهانی دارد و هم اینکه بر روی عملکرد تیراندازان در رویارویی با حریفان تاثیر منفی می‌گذارد.»


هاشمی درخصوص آینده تیراندازی ایران با وجود مشکلاتی که با آن رو به رو است، گفت:«کارکردن دراین شرایط خیلی سخت است. من‌فقط امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم تیم ملی را به مسابقات آلمان، آمریکا،قبرس، کویت و آذربایجان که پیش رو داریم اعزام کنیم. باید این امکان برای ما فراهم شود تا بتوانیم با حضور در مسابقات جهانی و آسیایی به جایگاه که استحقاقش را داریم برسیم.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته