دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جشن ازدواج 55 زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک

جشن ازدواج دانشجویی 55 زوج جوان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج با حضور خانواده آنان و مسئولان شهرستان برگزار شد.
کد خبر : 12830

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد اندیمشک در این مراسم گفت: جشن ازدواج دانشجویی بر اساس حدیث نبوی(ص) و منویات و دستور مقام معظم رهبری و حمایت ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و شعار ازدواج دانشجویی را که «ازدواج آسان ، پایدار، بهنگام و آگاهانه» است، نوید می‌دهد.


امین رضا جمشیدی اظهار کرد: ترویج فرهنگ ازدواج‌های آسان و کم‌هزینه از مهمترین اهداف برگزاری جشن ازدواج دانشجویی در این واحد دانشگاهی است که امیدوارم همه دانشجویان به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.


وی افزود: بررسی های میدانی از طریق اداره ثبت احوال و کارشناسان مربوطه در کشور نشان داده است که طلاق‌های زوجین در دوره دانشجویی کمتر از دو درصد کل طلاق‌های ثبت‌شده را تشکیل داده است. بنابراین می توان گفت ازدواج دانشجویان در دانشگاه ها که کانون فرهنگ ساز کشور است، موجب می شود تا جوانان از آسیب های جامعه مصون نگه داشته شوند.


نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: امروز دیگر زندگی زن‌سالاری و مردسالاری معنایی ندارد، اما وجود مرد بااقتدار در زندگی لازم است و اگر مرد در خانواده تضعیف شود، خانواده تضعیف می‌شود.


صیدعیسی دارایی افزود: زندگی و اخلاق خوب و مناسب باعث می‌شود تا فرزندان صالحی برای جامعه تربیت شود. به نظر بنده یک نکته مهم و کلیدی وجود دارد که می تواند راه حل مناسبی برای برخی از مشکلات خانواده باشد و آن گذشت در زندگی زناشویی است.


به گزارش خبرنگار آنا، این مراسم با برنامه‌های شادی همچون اجرای تئاتر، طنز، موسیقی و مسابقه همراه بود و سفر مشهد مقدس از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و هدیه نقدی از سوی ریاست واحد به زوجین دانشجو اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته