دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درگیری خونین سابقه‌دارها در مسابقات کشتی استان البرز

در شرایطی که اتفاقات ورزشگاه غدیر اهواز در هفته نهم لیگ برتر هنوز مورد بحث اهالی ورزش است، فیلمی از رقابت‌های کشتی در استان البرز منتشر شده که اتفاقات بسیار عجیب و تلخی را نشان می‌دهد.
کد خبر : 128245

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از شهروند، رقابت‌های کشتی استان البرز در سالن کشتی کرج روز جمعه هفته گذشته برگزار شد. اواسط این رقابت‌ها بود که درگیری بسیار شدیدی روی سکوها در میان تماشاگران به وجود آمد و به تدریج این درگیری به روی تشک هم کشیده شد. شدت درگیری به‌حدی بود که مسابقات برای دقایقی تعطیل شد و اشیای مختلفی در فضا دیده می‌شد که از سوی برخی افراد پرتاب می‌شد. درنهایت هم چند نفر در این درگیری مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند.
سابقه‌دارها درگیر شدند!
درگیری‌ها در سالن کشتی کرج و در حین برگزاری یک مسابقه ورزشی در شرایطی به وجود آمد که طبق اعلام سرپرست هیأت کشتی استان البرز ٨ نفر از سوی حراست وزارت ورزش مامور برقراری نظم این مسابقات بوده‌اند.


جواد نورمحمدی دراین‌باره می‌گوید: «بر اثر درگیری میان دو فرد سابقه‌دار که در میان تماشاگران نشسته بودند، متاسفانه تماشاگران دیگر حاضر در سالن نیز به هواخواهی از همشهریان خود وارد این معرکه می‌شوند و درگیری شدیدی میان تماشاگران حاضر در سالن رخ می‌دهد که با پرتاب صندلی از سوی دو گروه و زخمی شدن سه نفر ختم می‌شود. سالن مسابقه‌ها شرایط استاندارد برگزاری مسابقه‌ها را ندارد و هیچ مانعی بین سالن و سکوی تماشاگران نیست به همین دلیل تماشاگران به سمت تشک هجوم آوردند و درگیری به داخل سالن مسابقه کشیده شد.»
التهاب به ورزش رسید
به نظر می‌رسد درگیری در فضای ورزش این روزها به اتفاقی عادی تبدیل شده و در تمام رشته‌های ورزشی دیده می‌شود. بعد از این‌که هفته گذشته در ورزشگاه غدیر اهواز شاهد درگیری میان تماشاگران ٢ تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس بودیم و یکسری از افراد که برای تماشای فوتبال به ورزشگاه آمده بودند، با چهره‌های خونین به خانه برگشتند، حالا صحنه‌هایی از درگیری عجیب در کشتی را شاهد هستیم. البته مشابه این اتفاق در گذشته در رشته‌هایی مثل بسکتبال و والیبال نیز رخ داده و به نظر می‌رسد هر روز به شکل عادی‌تری دنبال می‌شود. نیاز است که ارکان قضایی فدراسیون‌ها برای برخورد قاطع با متخلفان وارد شده و از سوی دیگر فرهنگ‌سازی لازم نیز صورت گیرد تا روح ورزش بیش از این خدشه‌دار نشود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته