دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1395 - 16:23

نخستین مصاحبه وزیر جنگ اسرائیل با یک رسانه فلسطینی

یک رسانه فلسطینی در اقدامی بی‌سابقه اقدام به مصاحبه اختصاصی با وزیر جنگ اسرائیل کرد.
کد خبر : 128175

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری عربی 21، روزنامه قدس فلسطین اقدام به مصاحبه اختصاصی با آویگدور لیبرمن کرد. مصاحبه‌ای که قرار است مشروح آن فردا (دوشنبه) منتشر شود.


این روزنامه کثیرالانتشار چاپ فلسطین صبح امروز یکشنبه اعلام کرد که روز دوشنبه متن کامل مصاحبه اختصاصی با وزیر اسرائیلی را منتشر می‌کند که در آن درباره پرونده‌های مهمی گفت‌وگو شده است.


انتظار می‌رود در این مصاحبه درباره موضوعاتی همچون شهرک‌سازی اسرائیل، تبادل اراضی و ساکنان و درگیری‌های آتی در نوار غزه گفت‌وگو شده باشد.


رسانه‌های فلسطینی این مصاحبه از سوی یک روزنامه فلسطینی با یک مسئول طراز اول ارتش اسرائیل را به‌عنوان گامی در راستای عادی‌سازی روابط ارزیابی کرده‌اند. باوجود این، برخی کاربران فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به آن انتقاد کردند و این موضوع را «ورود به مرحله خیانت» خواندند.


از سوی دیگر پایگاه خبری فلسطین‌الیوم گزارش کرد: «آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل در نخستین مصاحبه خود با یک رسانه فلسطینی بر این نکته تاکید کرده است که در صورت وقوع جنگ جدید با مقاومت فلسطین در نوار غزه، آخرین جنگ خواهد بود.»


لیبرمن در این گفت‌وگو که قرار است در شماره فردا (دوشنبه) روزنامه قدس چاپ فلسطین منتشر شود، به تشریح دیدگاه خود درباره حل موضوع فلسطین طبق راهکار دو دولتی و مبادله اراضی می‌پردازد که قرار است در قالب آن شهرک‌های یهودی‌نشین بزرگ این رژیم حفظ شوند.






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته