دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1395 - 15:37

مافی:‌ فضای مجلس نسبت به گزینه‌های پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی وزارت مثبت است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظرم می‌رسد که فضای عمومی مجلس نسبت به گزینه‌های پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی سه وزارت خانه، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش مثبت است.
کد خبر : 128162

پروانه مافی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره گزینه‌هایی که رئیس جمهوری برای سه وزارت خانه به مجلس معرفی کرده است، اظهار کرد: امیدواریم این عزیزان با رأی بالا وارد کابینه شوند.


وی درباره علت کناره گیری نجفی از پذیرش نامزدی وزارت آموزش و پرورش گفت: وقتی که یک پیشنهادی به کسی می‌شود قطعا طرف مقابل هم نظراتی دارد و این توافق باید بین دو طرف صورت بگیرد، به نظر میاد که درباره کناره‌گیری آقای نجفی هم چنین موضوعی بوده است.


نماینده تهران تغییرات کابینه را مثبت دانست و درباره انتظار برای تغییرات گسترده‌تر در کابینه افزود:‌ این تغییرات گام اول است. این سه وزارت خانه که مهم هم هستند، سابقه بیشتری در مشکلات داشتند، و انتظار بیشتری برای اصلاح در آن‌ها وجود داشت و بعد از این اصلاحات انتظار برای تغییر سایر وزارت‌خانه‌ها نیز وجود دارد.


مافی درباره شائبه انتخاباتی بودن این تغییرات کابینه یازدهم تصریح کرد: این که نمی‌شود تغیرات را در قبل و بعد از انتخابات به مسائل سیاسی ربط می‌دهند. بالاخره رئیس جمهوری مدیر اجرایی کشور است و باید بتواند کشور را اداره کند. وقتی ایرادی وجود دارد، رئیس جمهوری باید بتواند آن مشکل را حل کند. این بحث‌هایی است که در فضای رسانه‌ای مطرح می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته