دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حجت‌الاسلام وفا: عقیدتی سیاسی افتخاری برای نیروهای مسلح است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: طلبه‌ها هیچ آموزشی در فضای نظامی ندیده بودند اما با توجه به استخوان‌بندی که در حوزه علمیه داشته‌اند وارد سیستم عقیدتی سیاسی شدند.
کد خبر : 128155

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از نزاجا، حجت‌الاسلام محمدقاسم وفا رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع معاونان و روسای عقیدتی سیاسی مقیم تهران و پیشکسوتان ارتش به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: این نهاد مقدس به امر رهبر کبیر انقلاب اسلامی بنا شده است. در هیچ‌یک از ارتش‌های جهان چنین سازمانی وجود ندارد و از این نهاد الهی برخوردار نیستند.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه «نهاد عقیدتی سیاسی از افکار پاک و الهی امام خمینی(ره) نشأت گرفته است»، افزود: از تدبیر حضرت امام(ره) امروزه این سازمان پیشرفت چشمگیر و قابل توجهی را داشته است. گرچه طلبه‌ها هیچ آموزشی در فضای نظامی ندیده بودند اما با توجه به استخوان بندی که در حوزه علمیه داشته‌اند وارد سیستم عقیدتی سیاسی شدند و تا به امروز توانسته‌اند با کمک پرسنل متدین و متعهد به خوبی از وظایف محوله‌ای که به عهده آنها نهاده شده است، سربلند بیرون آیند.


حجت‌الاسلام محمدقاسم وفا از فعالیت‌ها و برنامه‌های عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی ارتش گزارشی را بیان کرد و گفت: به یاری خداوند متعال و مدیریت نماینده ولی فقیه در ارتش سازمان عقیدتی سیاسی رتبه برتر بین عقیدتی سیاسی‌های نیروهای مسلح را به دست آورد و این افتخار بزرگی برای مجموعه سازمان است.


وی در پایان ضمن تشکر از تلاش و کوشش روحانیون و فرماندهان اذعان کرد: این موفقیت‌ها با تلاش و زحمات پرسنل خدوم این نهاد در کنار تعامل و تدابیر همه جانبه سامانه فرماندهی به دست آمده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: نیروهای مسلح
ارسال نظر
هلدینگ شایسته