دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1394 - 08:43

لیبرو تیم ملی: سطح توقعات مردم از والیبال بالا رفته است/ برای حضور در ترکیب اصلی کار سختی دارم

لیبرو تیم ملی والیبال ایران با اشاره به رقابت‌های پیش روی تیم ملی والیبال ایران، گفت: سطح توقعات مردم از ما بالا رفته است از این رو باید تمام تلاش خود را برای سربلندی تیم ملی انجام دهیم.
کد خبر : 12814

عبدالرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره وضع جسمانی خود گفت: «در ابتدای فصل عمل جراحی روی پایم انجام دادم و خوشبختانه هم در طول لیگ بدون مشکل بازی کردم و هم در حال حاضر شرایط خوبی دارم.»


علیزاده درباره برگزاری تمرینات تیم ملی پیش از حضور در لیگ جهانی گفت: «خوشبختانه تمرینات به خوبی پیگیری می‌شود و بازیکنان رفته‌رفته به شرایط بهتر و سطح بالاتری از آمادگی می‌رسند. در حال حاضر دو روز و تمرین و یک روز استراحت داریم و همه چیز خوب است.»


بازیکن تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه ملی‌پوشان به دلیل سپری کردن دوره کوتاه استراحت پس از پایان لیگ بازیکنان در اردوی تیم ملی با انگیزه‌تر هستند، گفت: «خوشبختانه امسال برخلاف چند سال قبل، پیش از تمرینات توانستیم مدتی را در کنار خانواده استراحت کنیم و این باعث شد بازیکنان با روحیه بالاتری راهی اردو شوند قطعا نتیجه بهتری هم خواهند گرفت.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند جای فرهاد ظریف در ترکیب اصلی تیم ملی را بگیرد، گفت:« هدف من حضور در ترکیب اصلی است و همه تلاشم را برای آن می‌کنم. هیچ بازیکنی دوست ندارد از روی نیمکت بازی را تماشا کند.»


وی افزود: «بدشانسی من این است که بازیکن خوب و باتجربه‌ای مانند فرهاد ظریف در این پست حضور دارد و کار من را بسیار سخت‌تر کرده است. با این حال امیدوارم در نهایت بازیکنی در ترکیب اصلی به میدان برود که برای تیم مفید باشد و به موفقیت ملی‌پوشان منجر شود.»


علیزاده درباره پیش‌بینی خود از مسابقات لیگ جهانی،گفت:« این مسابقات بسیار سخت خواهد بود و ایران باید با تیم‌های بزرگی نظیر آمریکا و روسیه دیدار کند. نظر سرمربی تیم ملی هم این است که در تمام این دیدارها با تمام توان حاضر شویم تا بتوانیم عنوان لیگ جهانی 2014 را تکرار کرده یا ارتقا دهیم.»


وی همچنین به دیگر تورنمنت‌های پیش روی والیبال ایران اشاره کرد و افزود: «سطح توقعات مردم از والیبالیست‌ها بالا رفته است و همه انتظار دارند تیم ملی از میادین مختلف سربلند خارج شود. از طرفی باید سهمیه المپیک را هم کسب کنیم که کار بسیار سختی خواهد بود. امیدوارم از تمام مسابقات پیش رو سربلند خارج شویم.»



انتهای پیام/

برچسب ها: فرهاد ظریف
ارسال نظر
هلدینگ شایسته