دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تشویق 10 دقیقه‌ای «جاودانگی» در جشنواره رم ایتالیا

فیلم سینمایی «جاودانگی» به کارگردانی مهدی فرد قادری، شب گذشته در یازدهمین دوره جشنواره فیلم رم به نمایش درآمد و با استقبال شدید مخاطبان همراه شد.
کد خبر : 128129

به گزارش گروه فرهنگی آنا، به‌نقل از روابط‌عموم این فیلم، «جاودانگی»، پلان/ سکانس 145 دقیقه‌ایِ مهدی فرد قادری در حالی از امروز اکران خود را سینماهای گروه هنروتجربه آغاز کرد که در اولین اکران جهانی خود؛ عصر دیروز پس از حضور مهدی فرد قادری، آنا نعمتی، مارال فرجاد، اتابک نادری و ثنا نوروزبیگی در در سالن اصلی جشنواره به نمایش درآمد.


تماشاگران ایتالیایی، مهمانان جشنواره و ایرانیان ساکن ایتالیا استقبال خوبی از فیلم انجام داده بودند، طوری که سی دقیقه پیش از شروع فیلم ظرفیت سالن سینما تکمیل شده بود و پس از اتمام نمایش فیلم، با تشویق 10 دقیقه‌ای حضار به احترام فیلم ایستاده، مورد استقبال قرار گرفت.


جواد نوروزبیگی تهیه‌کنندگی «جاودانگی» را به عهده داشته است و عرضه و پخش بین المللی آن به عهده محمد اطبایی «مستقل های ایرانی» است.


پلان/ سکانس 145 دقیقه ای «جاودانگی» نخستین فیلم بلند مهدی فرد قادری است و در ادامه فیلم‌های کوتاه پلان/ سکانس این فیلمساز ساخته شده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته