دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1394 - 17:33
رئیس واحد کاشان:

رمز موفقیت جوانان حرکت در مسیر معنویت همراه با فراگیری علم و دانش است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: رمز موفقیت جوانان به ویژه دانشجویان حرکت در مسیر معنویت و نیز تلاش در مسیر ارتقاء‌ جایگاه علمی و دانش است.
کد خبر : 12807

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهدی اخباری در جمع اعضاء کانون‌های فرهنگی دانشجویی دانشگاه، جایگاه معنویت و علم و دانش در زندگی به ویژه دوران جوانی را یادآوری کرد و گفت: رمز موفقیت جوانان به ویژه دانشجویان حرکت در مسیر معنویت و نیز تلاش در مسیر ارتقاء‌ جایگاه علمی و دانش است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با بیان اینکه از دست دادن فرصت‌ها مایه غم و اندوه است مهم‌ترین فرصت زندگی یک انسان را دوران جوانی دانست و گفت: دو معیار معنویت و علم اندوزی بهترین بهره برداری از فرصت جوانی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از همه دانشجویان به ویژه اعضاء کانون‌های فرهنگی خواست که به فضای معنوی و علم اندوزی دانشگاه نگاه ویژه‌ای داشته باشند.


وی مساعدت دانشگاه را در این مسیر مایه آرامش و تلاش بیشتر دانشجویان دانست.


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه واحد کاشان نیز با توجه به سبک زندگی حضرت زهرا (س)، گفت: امروز جامعه جوان و پویای ما نیازمند الگو سازی زندگی آن انسان کامل است و به این نکته با ید توجه کرد که حضرت زهرا (س) از دنیا سه چیز را انتخاب کرد تلاوت قرآن، تکریم به پدر و مادر، و انفاق در راه خدا.


حجت الاسلام صدیقی با توجه به این موضوع تلاوت قرآن کریم و تدبر در آیات آن و نیز شیوه زندگی پیامبر و امامان معصوم را بهترین راهنما برای سبک زندگی اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری دانست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته