دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امام جمعه زابل: حضرت امام حسین (ع) معجزه مستمر اسلام است

امام جمعه شهر زابل گفت:‌« امام حسین (ع) نیز مانند قرآن معجزه مستمر اسلام است. دشمنان اسلام همواره در طول تاریخ تلاش کرده‌اند جریان فکری و اعتقادی شیعه را نابود کنند ولی این قیام عاشورا بود که همچون ریشه‌ای استوار این درخت تنومند را حفظ و هر روز بر طراوت و قامت بلند آن افزود.»
کد خبر : 128069

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا در مراسم گردهمایی بزرگ زینبیون شهرستان زابل که به همت بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل در این واحد دانشگاهی برگزار و با استقبال خوب دانشجویان و استادان مواجه شد، ابعاد مختلف ماندگاری قیام عاشورا را در طول تاریخ تبیین کرد.


امام جمعه زابل با توجه به انواع معجزه و تشریح ابعاد مختلف آن و ذکر مثال‌هایی اظهار کرد: «یکی از انواع معجزه، معجزه‌های است که در طول تاریخ جاری هستند و در هر لحظه از زمان می‌توان آنها را لمس کرد. مانند قرآن کریم که هر روز که می‌گذرد ابعاد تازه‌ای از آن جهانیان را به حیرت می‌آورد.»


کیخا تصریح کرد: «قیام حضرت امام حسین (ع) دین اسلام را که در آن زمان فقط اسمی از آن باقی مانده بود به مسیر اصلی آن بازگرداند و چراغ هدایتی برای همهٔ آزادی‌خواهان جهان شد تا فارغ از دین و مذهب، راه و رسم ایشان را الگوی مبارزاتی خود قرار دهند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته