دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1394 - 17:29
رئیس واحد شهر مجلسی:

افزایش تعداد رشته‌ها و دانشجویان از وظایف هیئت رئیسه دانشگاه است

رئیس واحد شهر مجلسی به مرزبندی وظایف جامعه دانشگاهی واحد شهر مجلسی پرداخت و اصلاح ساختار سازمانی، افزایش بهره وری، کاهش هزینه‌های اضافی و افزایش تعداد رشته‌ها و دانشجویان را از وظایف هیئت رئیسه برشمرد.
کد خبر : 12800

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فرید نعیمی در نخستین جلسه هیئت رئیسه واحد شهر مجلسی که با حضور کارکنان در سال جدید در محل نمازخانه امام خمینی (ره) برگزار شد، با تبریک سال نو به همه پرسنل با توجه به پیام نورورزی مقام معظم رهبری و شعار سال جدید از کلیه کارکنان خواست در سال ۹۴ با پایبندی کامل به رعایت آئیننامه‌ها، بخشنامه‌ها و قوانین و به منظور شتابدهی به چرخ پیشرفت دانشگاه با استادان، دانشجویان و ارباب رجوع همدل و همزبان باشند.


رئیس واحد شهر مجلسی به مرزبندی وظایف جامعه دانشگاهی واحد شهر مجلسی پرداخت و اصلاح ساختار سازمانی، افزایش بهره وری، کاهش هزینه‌های اضافی و افزایش تعداد رشته‌ها و دانشجویان را از وظایف هیئت رئیسه برشمرد و در مقابل سرویس دهی مناسب، تعهد و انضباط کاری، تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی دانشجویان را از انتظارات هیئت رئیسه از کارکنان برشمرد.


نعیمی افزایش تعداد رشته و جذب دانشجو را مقارن با جذابیت و استاندارد سازی فضای آموزشی عنوان کرد و از اخذ تسهیلات جهت تکمیل ساختمان آموزشی ۱۲ هزار متری امیر کبیر خبر داد.


پس از آن اعضای هیئت رئیسه به ترتیب با تبریک سال نو به کارکنان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته