دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

محمد رویانیان: بدون سر و صدا از سیاه‌جامگان جدا شدم/ گودرزی مدیریت خوبی در وزارت ورزش نداشت

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: به دلیل اینکه فضا برای ادامه همکاری مهیا نبود ترجیح دادم خیلی بی سرو صدا از باشگاه سیاه‌جامگان جدا شوم.
کد خبر : 127995

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد قطع همکاری‌اش با باشگاه سیاه جامگان گفت: «من همکاری زیادی با باشگاه سیاه‌جامگان نداشتم و مالک این باشگاه از من خواسته بود که در بحث اقتصادی بتوانم این تیم را کمک کنم اما این همکاری میسر نشد و من به دلیل اینکه فضا را متشنج نکنم تصمیم گرفتم که بدون سروصدا با این تیم قطع همکاری کنم.»


وی در خصوص استعفای محمود گودرزی از وزارت ورزش بیان کرد: «آقای گودرزی انسان بسیار شریفی بود اما مدیریت خوبی در وزارت ورزش نداشت. در واقع می‌توان گفت که قواره وزارت ورزش برای تن او مناسب نبود و به همین دلیل نتوانست عملکرد خوبی در این وزارتخانه داشته باشد.»


مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص اتهامات وزارت ورزش به زمان مدیریتش در باشگاه پرسپولیس گفت: «ما در پرسپولیس تلاش زیادی کردم تا این تیم را تبدیل به باشگاه و یک برند بین المللی کنم، اما متاسفانه حرف‌های زیادی علیه من مطرح شد که درست و صحیح نبود. امیدوارم خدا از سر گناهان تهمت زنندگان بگذرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته