دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ماهنامه «آینده روشن» منتشر شد

پنجاه‌وششمین شماره ماهنامه اجتماعی-اقتصادی «آینده روشن» با گفت‌وگوی اختصاصی محمد‌حسین برخوردار درباره آسیب‌شناسی صادرات روی دکه‌ آمد.
کد خبر : 127869

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، تازه‌ترین شماره ماهنامه «آینده روشن» به مدیرمسئولی علی‌جان خرم‌آبادی و سردبیری حامد شفیعی منتشر شد.


بی‌اقبالی به بورس زیر سایه ضعف دانش، شتاب تولید ثروت با بورس پویا، چگونه سرمایه‌گزاری در سهام را شروع کنیم؟، صندوق‌ها و سبد‌های بورسی چه می‌کنند؟ و تاریخچه بورس در ایران و جهان، از جمله مطالب و گزارشات ابتدایی این نشریه حول محور بورس و اقتصاد جهانی است. همچنین برترین‌های شهریورماه در بورس کشور از رتبه اول تا دهم نیز در این نشریه مورد اشاره قرار گرفته است.


در بخش کسب‌وکار «آینده روشن» مطالبی درباره شوینده‌ها، برترین‌های صنایع بهداشتی، عمده‌فروشی‌های مواد شوینده و خطرات این مواد در قالب پرونده‌ای مورد بررسی قرار گرفته‌اند. همچنین کارآفرینی نیز در بخشی مجزا با مطالبی با رویکرد ارائه راهکارهای جدید برای رفع بیکاری و معرفی کارآفرین‌های برتر در این نشریه مورد اشاره قرار گرفته است.


تبلیغات و بازارسازی همراه با معرفی 10 برند برتر لوازم خانگی، اقتصاد هنر با مطالبی در زمینه موسیقی، ادبیات و نشر، استودیوهای صدا، تئاتر، سینما و...، اقتصاد ورزش با مطالبی همچون سرمایه‌گذاری خارجی در فوتبال ایران، والیبال، المپیک و...، از جمله سایر بخش‌ها و مطالب پنجاه‌وششمین شماره ماهنامه اجتماعی-اقتصادی «آینده روشن» هستند.



انتهای پیام/

برچسب ها: ماهنامه منتشر شد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته