دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1395 - 16:28

گرامیداشت نخستین شهید مدافع حرم خراسان شمالی در سالروز تولدش

جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با حضور در منزل شهید حمیدی‌زاده یاد و خاطره اولین شهید مدافع حرم خراسان شمالی را در سالروز تولدش گرامی داشتند و با آرمان‌های امام راحل و شهدای دفاع مقدس، تجدید میثاق کردند.
کد خبر : 127866

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، شهید فیروز حمیدی‌زاده، شهید مدافع حریم اهل بیت، ۳۰ مهر ۱۳۵۷ در بجنورد به دنیا آمد و ۱۲بهمن ۹۴ در راه حفاظت از حریم آل‌الله به درجه رفیع شهادت نائل شد.


شهید فیروز حمیدی دانشجوی مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از شهدای پاسدار و بسیجی دلاور بود که ۱۲ بهمن سال گذشته در عملیات شکست محاصره شهرهای شیعه نشین «نبل» و «الزهرا» به شهادت رسید.


آخرین پیام تلگرامی شهید آمده بود: «با سلام خدمت دوستان و عزیزان بزرگوارم


اکنون که قرعه برای خدمت مقدس در سنگر دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علی‌ها برای اینجانب فراهم شده است، فرصت را مغتنم شمرده و به پاس همکاری، لطف و همدلی کلیه همکاران قدیمی و دوستان عزیزی که از آشنایی با آنان به خود می‌بالم و همواره یاریگر اینجانب بوده‌اند سپاسگزاری می‌نمایم.


با اذعان به این حقیقت که، آنچه محقق شده، لطف پروردگار و آنچه مانده، بضاعت ناچیز این بنده بوده است، همه دوستان و همکاران صمیمی‌ام را، به خدا می‌سپارم و صمیمانه درخواست دارم قصور و کاستی‌هایم را با دیده رحمت، بر من ببخشایند.


در سایه عنایات امام عصر عج، برای همگی آرزوی توفیق و سربلندی از درگاه ایزد منان را دارم.


به امید دیدارتان، التماس دعا. حقیر فیروز حمیدی‌زاده


شهدا شرمنده‌ایم..»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته