دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1393 - 08:51
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان:

همایش ملی"مدیریت جهادی از تئوری تا عمل"برگزار می‌شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از برگزاری همایش ملی مدیریت جهادی از تئوری تا عمل در 4 و 5 اسفند 93 در این واحد خبر داد.
کد خبر : 1278

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، «همایش ملی مدیریت جهادی از تئوری تا عمل» در تاریخ‌های ۴ و ۵ اسفند سال جاری با مشارکت سازمان بسیج اساتید، استانداری اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در محل سالن همایش های بین المللی امیرکبیر این دانشگاه برگزار می‌شود.


پیام نجفی دبیر اجرایی این همایش گفت: پیرو بیانات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جاری با عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» و در ادامه سلسه همایش‌های به سوی تمدن نوین اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با همکاری سازمان بسیج اساتید استان و استانداری اصفهان، «همایش ملی مدیریت جهادی از تئوری تا عمل» را برگزار می‌کند.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با بیان اینکه مخاطبان این همایش اعضای هیئت علمی، استادان دانشگاه‏‌ها، دانشجویان، محققان، پژوهشگران و کارمندان سازمان‏های دولتی و خصوصی علاقه‌مند به موضوع مدیریت جهادی هستند، اظهار کرد: محور‌های این همایش ۱۳ محور؛ مدیریت جهادی آموزه‌های دینی قرآن و سیره اهل بیت (علیهم‌السلام)، مدیریت جهادی، مهدویت و تمدن‌سازی نوین اسلامی، مدیریت جهادی، از منظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (دام ظله)، مدیریت جهادی، الگوی ایرانی‌اسلامی پیشرفت، مدیریت جهادی، دفاع مقدس و فرهنگ جهادی، مدیریت جهادی، مدل بسیج به‌ عنوان نماد مدیریت جهادی، مدیریت جهادی، مدیریت سرمایه انسانی و رفتار سازمانی، مدیریت جهادی، ابعاد، مؤلفه‌ها و راهکارهای عملی، مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی، آسیب‌ها و چالش‌های دنیای امروز، مدیریت جهادی، مطالعه تطبیقی با سایر رویکرد‌ها، مدیریت جهادی، نظم نوین جهانی و مدیریت جهادی، ابعاد ملی و بین‌المللی است.


نجفی با تأکید بر اینکه ما ملتی آرمان‏گرا هستیم که در طول تاریخ خود، تمدن‏‌های بزرگی را ایجاد کرده‌‏ایم و داعیه برپایی تمدن بزرگ و نوین اسلامی را داریم، گفت: همانگونه که بار‌ها رهبر معظم انقلاب تأکید فرموده‌اند، برای دستیابی به آرمان های بزرگ، نیاز به شیوه‌ها، روش‏‌ها و اقدامات خلاقانه و مجادهانه است و مدیریت جهادی از زمره ایده‌های بزرگی است که نیازمند مجاهدت صاحب‏ نظران و متخصصان و تلاش متعهدانه آنان در تبیین چیستی و چگونگی این نوع مدیریت از طریق تحقیق و پژوهش است.


دبیر اجرایی همایش ملی مدیریت جهادی از تئوری تا عمل شرکت با این توضیح که حضور علاقه‌مندان به این رشته در این همایش رایگان بوده و هیچ‌گونه وجهی از شرکت کنندگان دریافت نمی‌شود عنوان کرد: همایش مدیریت جهادی گوشه‌ای از این جهاد بزرگ است که موفقیت آن به مشارکت محققان و تلاش‏گران عرصه علم و دانش نیاز دارد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) افزود: تا این تاریخ بالغ بر ۷۳ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که پس از داوری و پذیرش مقالات به دو صورت شفاهی و پوستر ارائه خواهد شد و برای تمامی شرکت کنندگان گواهی‌نامه‌ معتبر صادر خواهد شد و مقالات برگزیده در نشریات علمی ـ پژوهشی داخلی چاپ می‌شود.


نجفی اضافه کرد: برنامه‌های همایش شامل سخنرانی استادان خبره و معروف در زمینه مدیریت جهادی، برگزاری کارگاه های آموزشی و عملی و معرفی پژوهشگر بر‌تر است و برای علاقه‌مندانی که از راه دور در این همایش شرکت می‌کنند، اسکان در نظر گرفته شده است.


زمان برگزاری «همایش ملی مدیریت جهادی از تئوری تا عمل» ۴ و ۵ اسفندماه ۱۳۹۳ و مهلت ارسال مقالات ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۳ است و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای همایش به نشانی: www. Jahadiconf. khuisf. ac. ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته