دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

جعفر کاشانی: نباید خود را درگیر صحبت‌های حاشیه‌ای پورموسوی کنیم/ خطر کسر امتیازی پرسپولیس را تهدید نمی‌کند

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من اعتقاد دارم که نباید جواب هر کسی را داد و بازیکنان پرسپولیس باید یاد بگیرند که جواب رقبا را در زمین بدهند.
کد خبر : 127779

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان قبل از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که همه دست به دست هم می‌دهند تا پرسپولیس را قهرمان لیگ کنند و این صحبت‌ها باعث شد تا پای این مربی به کمیته انضباطی باز شود.


جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد صحبت‌های سرمربی استقلال خوزستان در خصوص پرسپولیس گفت: «هر کس حق دارد با توجه به بینش و فرهنگ خودش اظهارنظر کند. من اعتقاد دارم که نباید جواب هر کسی را داد و بازیکنان پرسپولیس باید یاد بگیرند که جواب رقبا را در زمین بدهند.»


وی ادامه داد: «پرسپولیس یک تیم باسابقه و ریشه‌دار است که از هواداران باتعصبی برخوردار است. پورموسوی هم یک مربی است و اختیار تام دارد که قبل و بعد از بازی در کنفرانس مطبوعاتی هر صحبتی که دوست دارد مطرح کند و ما نباید خودمان را درگیر صحبت‌های حاشیه ای این مربی بکنیم.»


رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص برخورد این باشگاه در قبال صحبت‌های پورموسوی بیان کرد: «هیات مدیره در اولین جلسه‌ای که برگزار می‌کند در مورد این موضوع تصمیم‌گیری می‌کند و قطعا اجازه نمی‌دهیم که حق باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران این تیم ضایع شود.»


کاشانی در مورد مهلت 10 روزه فیفا به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات گابریل گفت: « خطر کسر امتیازی تیم را تهدید نمی‌کند و آقای طاهری به اتفاق اعضای کمیته حقوقی باشگاه پیگیر این موضوع هستند تا رای را به نفع باشگاه پرسپولیس بگیرند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب