دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1394 - 16:30

مصر مشارکت نیروی زمینی این کشور در عملیات «توفان قاطعیت» را تکذیب کرد

سخنگوی نیروهای نظامی مصر با رد اخبار منتشرشده درباره مشارکت نیروهای زمینی این کشور در عملیات «توفان قاطعیت» به سرکردگی عربستان گفت که برخی طرف‌های معاند با هدف تاثیرگذاری بر امنیت داخلی مصر، جنگ نسل چهارم که همان جنگ رسانه‌ای است به راه انداخته‌اند.
کد خبر : 12775

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از خبرگزاری رسمی اردن، «محمد سمیر» سخنگوی نیروهای نظامی مصر صحت اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی درباره کشته و زخمی شدن برخی از سربازان نیروهای مسلح مصر در خلال مشارکت در عملیات «توفان قاطعیت» در یمن را رد کرد.


براساس این گزارش، «سمیر» امروز سه‌شنبه در کنفرانسی خبری گفت: برخی طرف‌های معاند با هدف تاثیرگذاری بر امنیت داخلی مصر، جنگ نسل چهارم که همان جنگ رسانه‌ای است به راه انداخته‌اند.


وی خاطرنشان کرد: اطلاعات و اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درباره کشته و زخمی شدن سربازان نیروهای مسلح مصر در خلال عملیات در یمن به هیچ‌عنوان صحت ندارد.


دفتر ریاست‌جمهوری مصر در 26 مارس گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که نیروهای مسلح مصر به همراه نیروهای دریایی و هوایی در حملات ائتلاف عربی در یمن مشارکت می کنند.


با وجود این، سخنگوی نیروهای نظامی مصر این خبر را نیز تکذیب کرد و گفت: نیروهای زمینی مصر تاکنون در عملیات «توفان قاطعیت» در یمن مشارکت نداشته‌اند.


وی از همه رسانه‌های مصری خواست تا برای انتشار اخبار درست از وضعیت نیروهای مصری و فعالیت‌ آن‌ها از تنها منبع آن که سخنگوی نیروهای نظامی است اطلاعات کسب کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته