دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

قائم مقام استقلال خوزستان: تماشاگران سرخابی‌های تهران با هم درگیر شدند اما به اسم اهوازی‌ها در رفت

علی پورکیانی گفت: تحقیقی که ما انجام دادیم مشخص شد که درگیری بین هواداران سرخابی‌های تهران بود و به اسم اهوازی‌ها در رفت.
کد خبر : 127618

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بازی روز پنجشنبه استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر کشور با حواشی زیادی همراه بود و درگیری‌های این بازی باعث مجروح شدن عده زیادی از تماشاگران دو تیم شد.


علی پورکیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اتفاقات بعد از بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان که منجر به مجروح شدن تماشاگران این بازی شد گفت: «بازی روال عادی خودش را طی می‌کرد اما در نیمه دوم تنش‌ها بین هواداران زیاد شد و در نهایت منجر به پرتاب کردن سنگ و مجروح شدن عده زیادی از هواداران شد.»


وی ادامه داد: «متاسفانه همه فکر می‌کنند تماشاگران ما باعث بروز درگیری شدند، در حالی که اصلا این موضوع صحت ندارد و هواداران استقلال خوزستان در ضلع شرقی ورزشگاه نشسته بودند که فاصله زیادی با پرسپولیسی‌ها داشتند. تحقیقی که ما انجام دادیم مشخص شد که درگیری بین هواداران پرسپولیس و استقلال تهران بود و به اسم اهوازی‌ها در رفت.»


قائم مقام استقلال خوزستان در خصوص نحوه برخورد مسئولین کمیته انضباطی با متخلفین این بازی بیان کرد: «آقای محمد فنایی ناظر این بازی بود و تمام ماجرا را مشاهده کرد و قطعا مسئولان کمیته انضباطی با تحقیق و تفحص زیاد و استفاده از گزارش ناظر بازی به این مساله پی می‌برند که تماشاگران استقلال خوزستان بی تقصیر بودند و مشکل از جای دیگری بود.»


وی افزود: «قبل و بعد از بازی رسم میزبانی را به خوبی برای پرسپولیسی‌ها به جا آوردیم و اعضای این تیم از این نظر هیچ مشکلی نداشتند. فوتبال زیبایی‌های خاص خودش را دارد و باشگاه استقلال خوزستان به هیچ وجه از درگیری و خشونت حمایت نمی‌کند و این رفتارها مورد قبول ما نمی‌باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته