دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1394 - 15:33
رئیس واحد یاسوج:

۲۱ انجمن علمی در دانشگاه آزاد یاسوج فعال هستند

رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج گفت: استفاده از ظرفیت انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد یاسوج می‌تواند یکی از اولویت‌های اصلی معاونت پژوهشی واحد یاسوج باشد.
کد خبر : 12759

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فردین بوستانی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج که با حضور اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه برگزار شد، با توجه به اهمیت مقوله پژوهش در دانشگاه و با بیان اینکه اکنون وضعیت پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج در مسیر مناسب قرار دارد، گفت: باید با تلاش بیشتر سعی کنیم این موضوع تداوم داشته باشد و باید به سمتی حرکت کنیم که دانشجویان و استادان هرچه بیشتر به این مقوله پیوند برقرار کنند.


وی با توجه به حضور فعال انجمن‌های علمی در واحد یاسوج بیان کرد: اکنون ۲۱ انجمن علمی فعال در دانشگاه آزاد یاسوج به فعالیت علمی مشغول هستند و تاکنون برنامه‌های مختلف و متنوعی نیز برگزار کرده‌اند.


رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج تاکید کرد: استفاده از ظرفیت انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد یاسوج می‌تواند یکی از اولویت‌های اصلی معاونت پژوهشی واحد یاسوج باشد.


وی تصریح کرد: یکی دیگر از ظرفیت‌های قابل قبول دانشگاه آزاد یاسوج وجود دانشجویان مقطع دکتری و ارشد است که به نوبه خود می‌تواند در تقویت حوزه پژوهشی دانشگاه موثر باشد.


بوستانی با تقدیر از تلاش‌های دکتر پناهی معاون پیشین پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج عنوان کرد: بدون شک باید از تجربیات ارزنده وی در پیشبرد اهداف حوزه معاونت پژوهشی بهره برد.


وی افزود: امیدورایم که دکتر نجاتیان نیز بتواند با تلاش هرچه بیشتر و بهره گیری از همه ظرفیت‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به شکوفایی استعدادهای دانشجویان این دانشگاه کمک کند.


در پایان این مراسم با تجلیل از زحمات دکتر خدابخش پناهی معاون پیشین دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج دکتر صمد نجاتیان طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد یاسوج به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج منصوب شد.



انتهای پیام/

برچسب ها: انجمن علمی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته