دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افتخاری: آینده خوبی در انتظار استقلال است/ با طاهری شوخی کردم،کُری نخواندم

مدیرعامل استقلال گفت: واقعیت این است که ما رجزخوانی نمی‌کنیم چون به تیم اعتماد داریم و آینده خوبی در انتظار استقلال است.
کد خبر : 127581

به گزارش گروه ورزشی آنا،سیدرضا افتخاری پس از پیروزی استقلال گفت: روز به روز بهتر می‌شویم و نتایج بهتری می‌گیریم. ان‌شاءالله پیروزی‌ها ادامه پیدا کند. کادر فنی هم تلاش کرد تا دل هواداران را شاد کند و اگر همین روند باشد به جمع مدعیان می‌رویم. اگر استقلال به همین ترتیب ادامه دهد، مطمئناً از مدعیان قهرمانی خواهد شد.


وی در مورد اینکه یکی از مصاحبه‌هایش که برای طاهری کری خوانده بود، گفت: من با او شوخی کردم و کری‌خوانی نبود.


افتخاری در مورد کتک خوردن مدیر اجرایی این تیم توسط لیدر باشگاه گفت: این یک سوءتفاهم بود و آن لیدر آمد و عذرخواهی کرد و مطمئنم این موضوع دیگر تکرار نمی‌شود.


مدیرعامل استقلال درمورد پرداخت حقوق و قرارداد استقلالی‌ها گفت: قرار است در این هفته یک مبغلی پرداخت شود. پاداش این 3 گل را هم می‌دهیم، اما مبلغ آن مشخص نیست.


وی افزود: تماشاگران انصافاً امشب حمایت کردند، اما به آنها پیام می‌دهم از شعارهای ناسزا پرهیز کنند چون به نفع استقلال نیست و ممکن است عواقب بدی داشته باشد.


افتخاری تأکید کرد: واقعیت این است که ما رجزخوانی نمی‌کنیم چون به تیم اعتماد داریم و آینده خوبی در انتظار استقلال است، ضمن اینکه این فرصت تعطیلی به تیم ما کمک کرد و مطمئنم در بازی‌های آینده بهتر هم می‌شود.


افتخاری در مورد اینکه گفته بود استقلال مثل بارسلونا بازی می‌کند، گفت: من گفتم سبک فوتبال استقلال مثل بارسلوناست و به جزئیات اشاره‌ای نکردم، هرچند که روش‌های قدیمی مثل سانتر کردن منسوخ شده و ما هم فوروارد سرزن نداریم و روش کاری ما روی زمین است.


وی در مورد اینکه آیا بازی‌های بارسلونا را می‌بیند، گفت: بله، می‌بینم.


افتخاری همچنین در مورد اینکه آیا امروز استقلالی‌ها مصاحبه می‌کنند، گفت: هنوز این موضوع از سوی اسپانسر تعیین تکیلف نشده و فکر می‌کنم هفته آینده این اتفاق بیفتد.


مدیرعامل استقلال در پایان درمورد بدهی‌های این تیم گفت: صد بار گفته‌ام قراردادها کسر نمی‌شود، فقط باید توافقاتی را انجام داد.


افتخاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گویا شما می‌دانستید که وزیر ورزش برکنار می‌شود، گفت: نه نمی‌دانستم.
وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه پس چرا گفتید که با وزیر نیامدم که با او بروم که افتخاری تأکرد کرد: من نگفتم با وزیر نیامدم. حرف من فوتسالی بود و الان هم می‌خواهند این موضوع را به فوتبال بچسبانند. وزیر زحمت زیادی کشیده و با فساد مقابله کرده و شاید دولت تصمیم گرفته او در سنگر دیگری خدمت کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته