دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برانکو: مقابل استقلال شانس آوریم/ نتیجه بازی منطقی بود

سرمربی پرسپولیس گفت: به خاطر بازی امروز به بازیکنانم به خاطر نبردی که انجام دادند و یک امتیازی که گرفتند تبریک می‌گویم.
کد خبر : 127427

به گزارش گروه ورزشی آنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال خوزستان گفت: «یک دربی بین قهرمان و نایب قهرمان پارسال بود در یک فضای عالی، می دانستیم که چه بازی سختی پیش رو داریم. مقابل تیمی که تغییرات زیادی داشته و هر روز بهتر و بهتر می شود و تیمی که موثر ترین تیم لیگ بوده بازی داشتیم و ما می‌دانستیم چه خطراتی برای ما دارد.»


او خاطرنشان کرد: «در نیمه اول در سطح پرسپولیس نبودیم وبه اندازه کافی مصمم نبودیم و پر انرژی نبودیم و شانس هم داشتیم. نیمه دوم اما چهره ای متفاوت از خودمان نشان دادیم و با استحقاق بازی را مساوی کردیم. این نتیجه منطقی بود. همچنان بازی های متعددی رابدون باخت پشت سرگذاشتیم و برای بازی با نفت آبادان آماده می‌شویم.»


سرمربی پرسپولیس گفت: «برای دیدار با نفت آبادان و قبل از تعطیلات لیگ می‌خواهیم با بهترین کیفیت ممکن کار را به پایان برسانیم. به خاطر بازی امروز به بازیکنانم به خاطر نبردی که انجام دادند و یک امتیازی که گرفتند تبریک می‌گویم. هواداران بی شماری در خوزستان داریم و متاسفم که نتوانستیم برد را به آنها هدیه کنیم اما معتقدم آنها ناراضی از این بازی نیستند.»


وی در پاسخ به این سوال که تعطیلات دوباره لیگ به ضرر آنها خواهد بود یا خیر، عنوان کرد: «من دنبال توجیه و بهانه نیستم، ما قبل از بازی با نفت فقط یک جلسه توانستیم با حضور 6 ملی‌پوشمان تمرین کنیم و طبیعی است که آنها سرحال برنگردند. وقتی آنها خسته باشند مسلماً دچار مشکل می‌شویم. این موضوع شاید شامل همه بازیکنان تیم ملی که راهی تمرینات باشگاهی خود می‌شوند، بشود. واقعا در روزهای اخیر خستگی را در امیری، طارمی، انصاری و دیگر ملی‌پوشان احساس کردیم، اما با این حال دنبال بهانه و توجیه نیستیم.»


سرمربی پرسپولیس در واکنش به بازگشت رامین رضاییان به ترکیب پرسپولیس گفت: «امروز رضاییان را در پست جلو استفاده کردیم و عملکردش بد نبود، در حال حاضر ما در دفاع بازیکنان خوبی داریم که عملکردشان خوب بوده و من از آنها رضایت دارم. بازیکنی مثل سیدجلال حسینی، انصاری، ربیع‌خواه و ماهینی که ترکیب دفاعی خوبی تشکیل داده‌اند و طبیعی است دوست نداشته باشم به این ترکیب موفق دست بزنم. البته باید دید در ادامه چه پیش خواهد آمد.»


برانکو درباره نیمکت نشینی امید عالیشاه که گویا به خاطر مسائل انضباطی بوده است، گفت: «جریمه انضباطی نداریم وقتی کسی را جریمه می‌کنیم دیگر او را کنار تیم نخواهیم داشت. این ارزیابی من بود که عالیشاه از ابتدا در ترکیب نباشد. چه رضاییان روی نیمکت باشد یا عالیشاه فرقی نمی‌کند و ما دنبال این هستیم که 11 نفر منتخب را به میدان بفرستیم.»


سرمربی پرسپولیس در پایان درباره مصدومیت عالیشاه اظهار داشت: «این بازیکن از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شده که باید وضعیت او را بررسی کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته