دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1394 - 16:38

کسب رتبه نایب قهرمانی از سوی تیم رباتیک دانشگاه‎ آزاد اسلامی واحد کازرون

رئیس واحد کازرون با بیان اینکه تیم رباتیک این واحد در سال 93 دارای افتخارات متعدد کشوری بوده است، گفت: تیم رباتیک ما در فروردین امسال با رقابت سنگین از تیم های داخلی و خارجی پیشی گرفت و نایب قهرمان جهان شد.
کد خبر : 12734

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سیاوش شریفی گفت: سجاد اکبرپور دانشجوی مهندسی برق واحد کازرون در دهمین دوره مسابقات بین‎المللی ربوکاپ آزاد ایران 2015 در لیگ ربات‎های مین‎یاب هوشمند کوچک توانست رتبه دوم مسابقات را کسب کند و این افتخار بزرگ را به جامعه دانشگاهی تبریک می گویم.


وی افزود: تیم رباتیک واحد کازرون از سالها قبل در زمینه رباتیک فعالیت داشته و با تشکیل انجمن رباتیک تاکنون توانسته مقام‎های متعددی از جمله مقام اول کشوری دانشگاه تبریز، مقام سوم المپیاد کشوری رباتیک و مقام دوم مسابقات آسیایی 93 MV2015 بدست آورده است و در مسابقات ربوکاب 2015 موفق به کسب مقام با ارزش دوم در لیگ مین‎‎یاب هوشمند شده است.


شریفی از تمامی تلاشگران تیم رباتیک،دانشجویان، استادان و مسئولان دانشکده فنی مهندسی واحد کازرون تشکر کرد و گفت: در سال جاری با توسعه کمی و کیفی مرکز رباتیک و ایجاد ارتباط بیشتر بین استادان و دانشجویان در اکثر شاخه‎های مختلف رباتیک گام بر می داریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته