دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1395 - 10:58
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران :

آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در بلوار فردوس/نجات 4 نفر توسط آتش نشانان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در بلوار فردوس خبر داد و گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت اما آتش نشانان 4 نفر از ساکنان محبوس شده در این ساختمان را نجات دادند.
کد خبر : 127298

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: ساعت 3:56 بامداد امروز (پنج شنبه) یک ساختمان مسکونی در بلوار فردوس دچار حریق شد که بلافاصله پس از اطلاع، نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود: محل آتش سوزی یک ساختمان سه طبقه بوده که حادثه در اتاق خواب طبقه دوم رخ داده بود. زمانیکه آتش نشانان به محل اعزام شدند آتش در حال سرایت به سایر قسمت‌های ساختمان بود که خوشبختانه با خدمات ارائه شده، آتش خاموش شد.


ملکی در پاسخ به این سوال خبرنگار آنا مبنی براینکه آیا این حادثه تلفات جانی داشته است، گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی برجای نگذاشته است و تمام افراد واحدی که دچار حریق شده بود (یک مرد جوان و سه خانم خانم میانسال) توسط نیروهای آتش نشانی از محل حادثه خارج شدند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه افزود: ساکنین سایر طبقات نیز خودشان نسبت به خروج به موقع اقدام کرده بودند.


به گفته وی، ماموریت آتش نشانان ساعت 5:42 صبح به اتمام رسیده است.


ملکی در ادامه با توجه به علت حادثه و خسارت‌های برجای مانده ناشی از آتش سوزی، گفت: علت حادثه در دست بررسی است و خوشبختانه خسارت چندانی به ساختمان وارد نشده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته