دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1395 - 19:37

دیدار وزیر کشور با سران طوایف و معتمدان در زادگاه خورشید

رحمانی فضلی که امروز سفر دو روزه به سیستان و بلوچستان را آغاز کرد، پس از بازدید از مرزهای کشور در منطقه سراوان با سران طوایف و معتمدان این شهرستان دیدار کرد.
کد خبر : 127262

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از وزارت کشور؛ وزیر کشور در این دیدار با اشاره به اینکه منطقه سراوان منطقه مهمی است و بخش ویژه ای از مرزهای شرقی کشور در آن واقع است ، گفت: امنیت یک مسئله حیاتی و مهم برای همه کشورها است و مرزهای شرقی مدافع اصلی امنیت کشور هستند.


رحمانی فضلی افزود: سراوان به عنوان زادگاه خورشید ایران، نقش بسیار مهمی را به عنوان دریچه و خاستگاه امنیت برای کشور دارا می باشد.


وزیر کشور با اشاره به سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به استان سیستان و بلوچستان و مصوبات مهمی که در سطح کلان انجام گرفته است خاطر نشان کرد: در این مدت، تلاش شده است تا بیشترین حجم پروژه ها و منابع مالی به سیستان و بلوچستان تعلق گیرد.


رحمانی فضلی گفت: علیرغم همه اقدمات صورت گرفته، محرومیت و مشکلات زیادی در منطقه موجود است که بخشی از آنها مستقیماً در وزارت کشور پیگیری خواهد شد و و سایر موارد در هیات دولت مطرح خواهد شد تا مورد تصمیم گیری قرار گیرد.


وزیر کشور در این دیدار با اشاره به بازدید میدانی انجام شده از مرزهای شرقی و با مرور مشکلات همسایه های شرقی کشور در تأمین امنیت مناطق مجاور مرز از تلاش مضاعف نیروهای امنیتی و انتظامی برای تأمین و تحقق امنیت در دو سوی مرز تقدیر و بر ضرورت حمایت و پشتیبانی برای استمرار و ارتقاء این تلاش ها تأکید کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر کشور
ارسال نظر
قالیشویی ادیب