دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1395 - 17:37

رضایی: هنوز عده‌ای در داخل با ایجاد تردید سعی می‌کنند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هنوز عده‌ای در داخل به ایجاد تردید در اداره کشور می‌پردازند و با تردید سعی می‌کنند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند.
کد خبر : 127247

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محسن رضایی عصر چهارشنبه در حاشیه دومین آیین سالگرد ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی، رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در‌باره تاکید دوباره مقام معظم رهبری بر بدعهدی‌های آمریکا و اشاره ایشان به نفوذ و دشمنی‌های آمریکا، در دیدار نخبگان با معظم‌له اظهار کرد: این یک واقعیتی است که رهبر معظم انقلاب دقیقا دارند تجربه تاریخی 100 سال گذشته را می‌فرمایند؛ در طول این سال‌ها بدعهدی آمریکایی و انگلیسی‌ها را بارها دیده ایم و این تبدیل به باور سیاسی برای ما شده است.


رضایی گفت: علت بحث ایشان این است که هنوز عده‌ای در داخل به ایجاد تردید در اداره کشور می‌پردازند و با تردید سعی می‌کنند که پیشرفت کشور را ترمز بزنند و با ایجاد یک رویاهای غلط از برقراری ارتباط با آمریکا وقت مردم را می‌گیرند و اجازه نمی‌دهند توانایی‌های داخلی به ظهور برسد.


وی تاکید کرد: ایشان که این هشدارها را می‌دهند منظورشان این است که تردیدها را کنار بگذارید.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به سوالی درباره خواست آمریکایی‌ها برای آزادی «نمازی‌ها» اظهار کرد: آمریکایی‌ها هنوز باورشان نشده که دیگر شاه به این مملکت برنمی‌‌گردد و ایران مستقل شده است و دیگر از بیرون مرزها حرف کسی را گوش نمی‌کند. ایران دیگر مستقل است و روی پای خود ایستاده است.


وی در پاسخ به سوال دیگری درباره موضوع دوتابعیت‌ها گفت: به هر‌حال نیروهای امنیتی باید مراقبت خودشان را داشته باشند احتمال نفوذ از همه طریق امکان‌پذیر است و در تمام جوامع هم مطرح است؛ هوشیاری دستگاه‌های مسئول موثر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته