دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1395 - 15:50

توضیح معاون پارلمانی رئیس جمهوری درباره جلسه امروز هیأت دولت بدون وزرای متسعفی

معاون رئیس جمهوری در امور مجلس با اشاره به حضور نداشتن وزرای ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز هیات دولت، گفت: رئیس جمهوری از اعلام استعفای نامبردگان و ضرورت ترمیم کابینه صحبت کرد، معلوم شد عدم حضور آن ها به علت پذیرش استعفا توسط رئیس جمهوری بوده است.
کد خبر : 127195

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسینعلی امیری روز چهارشنبه در گفت و گوی با ایرنا افزود: امروز صبح علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز هیات دولت شرکت داشت اما وزرای ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز دولت حضور نداشتند.


وی ادامه داد: رئیس جمهوری از اعلام استعفای نامبردگان و ضرورت ترمیم کابینه صحبت کرد، معلوم شد عدم حضور آن ها به علت پذیرش استعفا توسط رئیس جمهوری بوده است.


معاون رئیس جمهوری یادآور شد: فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نیز ضمن حمایت از عملکرد علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش از وی خواست در حال حاضر که رئیس جمهوری تصمیم به ترمیم کابینه گرفته است وی نیز وزارت آموزش و پرورش را به شخص دیگری واگذار کنند.


امیری یادآور شد: همچنین فراکسیون امید مجلس طی نامه دیگری به رئیس جمهوری از ایشان خواسته اند با استعفای وزیر آموزش و پرورش موافقت کند تا احساس ثبات در کابینه قطعی و به گمانه زنی ها پایان داده شود و اعضای هیات دولت با ثبات کامل و محکم و مقتن به امور مربوط برسند.


وی ادامه داد: باید تا ساعات آینده منتظر تصمیم رییس جمهوری باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب